Wpis z mikrobloga

@Styrek: mnóstwem czynników. zapchana chłodnica, problemy z termostatem, źle zamontowana instalacja gazowa, nawet problemy z elektryką, sterownik silnika, sterownik wentylatorów, czujnik temperatury, zepsuty korek od zbiorniczka, uszczelka pod głowicą, krzywa głowica, przegrzana głowica, zapowietrzony układ, uszkodzony licznik, wymieszane dwa kolory płynów itd.
Murale, czym moze być spowodowane przegrzewanie się płynu chłodniczego w audi a4 b7 2.0 ALT, sporadycznie temperatura wzrasta powyzej 100stopni i spada do 90 za jakis czas. Czy to zacięty termostat?


@Styrek: DZISIAJ SAM TAK MIAŁEM w moim 1.9 tdi 90hp, jak 4 km pod górę jechałem co prawda i przez jakieś 5 minut później z górki jak zjeżdzałem to na 90 stopni wróciło (ʘʘ)
Raczej odpada, węże miękkie


@Styrek: Jak za miękkie to problem może być w korkiem wlewu. Bo bez ciśnienia w układzie ciśnienie wrzenia spada i płyn może wewnątrz silnika zmieniać się w parę powodując a woda z płynu w formie gazowej już tak chętnie nie krąży w układzie.