Wpis z mikrobloga

@waters: kim są bogaci i wpływowi rodzice Leosi?
A Mata odnosił sukcesy zanim ktokolwiek wiedział czyim jest synem i jest utalentowanym raperem niezależnie od tego kto jest jego starym, jeśli już to ta łatka ostatnio bardziej mu przeszkadza bo tacy ignoranci jak ty racjonalizują sobie niechęć do niego wmawianiem sobie, że nie ma talentu i tylko dzięki staremu ludzie o nim usłyszeli.
Mata odnosił sukcesy zanim ktokolwiek wiedział czyim jest synem


@ShadyTalezz: xd jak ktos sie interesowal polityka to o matczaku slyszal juz duzo wczesniej, a to ze mata byl jego synem to bylo wprost jawne od samego poczatku, a jak ktoś se tego nie sprawdził to już jego problem. nikt nie udowodni, na ile wplywy starego pomogly tak szybko macie zboostowac kariere, ale praktycznie nieograniczone środki jego ojca, które mata mógł sobie
nikt nie udowodni, na ile wplywy starego pomogly tak szybko macie zboostowac kariere, ale praktycznie nieograniczone środki jego ojca, które mata mógł sobie swobodnie inwestować na pewno wyraźnie odróżniają go od jednak wiekszosci raperow


@ehhhh: nie no #!$%@? mnie zaraz
To, że Mata to syn Matczaka media zaczęły forsować jakoś w momencie jak Patointeligencja poszła bardzo mocno w viral, przy wcześniejszych numerach (np. na SBM Starter) nikt o tym praktycznie nie
@harnas_sv: ja #!$%@?, implikowanie ze w rap grze znaczenie maja epki albo albumy, a nie single, moze ewentualnie mixtapy xdd to juz nawet nie mam na co tutaj odpowiadac, bo cala swoja wypowiedz na tym oparles i nie ma tu do czego sie odnosic...

ale no sprobuje... to ze stary macie pomagal, to przeciez wiadomo ze nie chodzi o rozglos xdd a bardziej o hajs lub odpowiednie kontakty, co wiadomo ze
ja #!$%@?, implikowanie ze w rap grze znaczenie maja epki albo albumy, a nie single


@ehhhh:
no implikowanie, powiedz to takim raperom jak Kendrick Lamar czy J.Cole, którzy rozgłos i liczby kręcili głównie dzięki albumom a nie temu, że mieli hitowe single ( ͡° ͜ʖ ͡°) w polsce też chociażby Taco w pierwszych etapach swojej kariery serca słuchaczy podbijał całymi albumami a nie tylko hitowymi singlami.

moze
a bardziej o hajs lub odpowiednie kontakty, co wiadomo ze jest kluczowe w takim medialnym rapie jak uprawia mata


@ehhhh: jakie kontakty starego xd jak już to kontakty Hypa bo to on rozysłał demówki po wytwórniach i docelowo chciał go do QQ wcisnąć, ale coś tam chyba nie poszło i finalnie skończył w SBM, on gdzieś to szerzej kiedyś opisywał ale nie chce mi się szukać
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@harnas_sv: gdyby nie hajs starego to #!$%@? by zdziałał

Hype sam przyznał ostatnio na profilu że obczail numer maty dlatego że był nagrywany w studiu nobocoto (czyli tam gdzie nagrywa SB + Taco np).
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@ShadyTalezz:

Oczywiście, że Mata reprezentuje kompletnie unikalną i oryginalność na polskiej scenie rapu. Wywodzi się z środowiska, z którego albo polscy raperzy do tej pory się w ogóle nie wywodzili albo ukrywali wywodzenie się z niego albo się z tym chociaż nie afiszowali(np. Tede). Nikt przed Matą nie rapował na polskiej scenie z takiej perspektywy i tym się zdecydowanie wyróżnia i trzeba mieć zaślepiony niechęcią mózg strasznie, żeby tego nie dostrzegać.
kiedy to w polsce mixtejpy miały jakiekolwiek znaczenie?


@ShadyTalezz: chocby miesiac temu jak zabson wydal z igim jeden xdd a z dalszych wiekszych przykladow to problem albo kaz przeciez. zreszta, sam zarzucasz mi ze odnosze sie do zagranicy zamiast polski, a wymieniles albumy samych amerykanskich raperow xD oczywiscie, w polsce znajdziesz tez LP ktore faktycznie byly istotne i to niemało, ale jednak obecnie najistotniejsze jest to jak się przyjmą single. to
@DiegoCosta: Kłamiesz. Żebym ja musiał bronić maty( ͡° ͜ʖ ͡°)

"tóż przeglądając jak zawsze skrzynkę odbiorczą na fanpage Hype sprawdzałem w tamtym czasie typowo wasze podziemne premiery. Byłem już przy końcówce odczytania wszystkich wiadomości, zbierając się powoli do wyjścia z fb w celu zapewne odpalenia Xboxa i zagrania w Fife19 (w tamtym czasie był mój Prime Time w 1 lidze w UT [*]).
Zauważyłem jednak, że wisi
@ehhhh:

To ze nikt nie kupuje juz plyt jest oczywiste i tak samo powinno byc to, ze (niestety) malo kto ich #!$%@? w calosci.

Nawet tego nie sprawdziłeś tylko chłopsko-rozumujesz. Kupujemy jako społeczeństwo więcej płyt z każdym rokiem. Nie tylko dlatego, że jesteśmy bogatsi i nas stać. Wzrosła nasza świadomość, że kupując- pomagamy artyście.
https://antyweb.pl/winyle-cd-kompakty-sprzedaz-2021

az #!$%@? sprawdzilem i nie bylo warto xD post malone wydawal muze od 2011, a white
@ehhhh:

chocby miesiac temu jak zabson wydal z igim jeden


dzisiejsze mixtejpy to są normalne albumy, mixtejpowa scena w rozumieniu takim jak w USA nigdy nie miała większego znaczenia poza kilkoma wyjątkami, Tede coś tam puszczał, w podziemu ludzie puszczali nielegale ale nie było nawet ułamka takiej mixtejpowej kultury jak w USA gdzie topowi raperzy puszczali tejp za tejpem za darmo do sieci. Art Brut czy SCiB to dobry przykłady ale