Wpis z mikrobloga

  • 0
@cutecatboy: Brak możliwości zwrotu dla tej usługi. Robiłem reklamacje od razu, napisałem ze to był zakup przypadkowy i w ciągu 15 min złożyłem od razu wniosek o zwrot usługi to dostałem odpowiedz ze po weryfikacji nadal nie przysługuje zwrot kosztów za usługę.
  • Odpowiedz
  • 0
@cutecatboy: Co najlepsze nie można nigdzie złożyć odwolania, ponownego wniosku. Dobrze ze nie wykupiłem droższej wersji tylko ta zwykła za 30 zł. Bo zazwyczaj brałem droższa za 90 zł. Ale w tamtym momencie była za 130 i coś tknęło mnie a wezme same przesuwanie w prawo. I padło na plusa zwykłego za 3 dyszki. I całe szczęście. 30 zł to nie szkoda mi, ale byłoby mi szkoda 90/130 zł gdybym wziął
  • Odpowiedz
@Knaajcior: Z tego co pamiętam przy zakupach w aplikacji pojawia się monit, że zwroty mogą nie zostać uwzględnione. Za zakup samej aplikacji zwracają bez problemu ale za zakupy wewnątrz aplikacji już niekoniecznie.
  • Odpowiedz