Wpis z mikrobloga

Dlaczego tak mało polecanych jest jako pierwsze czy po prostu do 10 000 zł auto marki Suzuki, Dacia, Kia, Honda czy Nissan?

Ciągle 206ki, yariski i jakieś golfy, stare bety. Jest jakaś niechęć do japońskich aut?

Widziałem choćby Nissan Jazz z przebiegiem 160k, auto niskoawaryjne, nie będące demonem osiągów, pakowane i dosyć ekonomiczne, ale w żadnym zestawieniu nikt tego modelu nie poleca. Nie rozumiem tego xD

#samochody #motoryzacja #pierwszeauto #pierwszysamochod #prawojazdy
  • 25
@T3sla dlaczego prowo? Nie znam się na furach zupełnie, teraz szukam pierwszego samochodu to zacząłem coś przeglądać na otomoto, ale pojęcia nie mam z jakiego powodu te hondy i nissany są tańsze, a w recenzjach wypadają lepiej.
@gzymspiwniczny: chlopie a czego ty oczekujesz od ludzi z wykopu? Tutaj 3/4 jezdzi starymi paskami, golfami oraz starymi betami. Moze ktos jeszcze wie co to seat i skoda. Moja rada, a przynajmniej ja tak robiłem jak kuopwałem auto, to szukanie opini w necie o danym samochodzie. Np szukałem auta do 35k to wpisałem w google co jest polecane i wyskoczyl ranking z opisem (awarie itd.), znalazłem jakiś model to w google
@Voilaszek polecają na yt bo oprócz korozji to nic im nie dolega, jakies zawory trzeba tylko luzować. Ale nikt nigdzie nie poleca marek wymienionych w pierwszym poście. To chyba trochę konkurs popularności poszczególnych marek.
@bysiiu staram się tak działać, ale nie mam jeszcze swoich typów no i mały budżet. Najgorsze jest to, że jeden model ma po kilka generacji, generacje mają wersje sportowe, kombi itd, a wszystko do tego w kilku opcjach silników.
@gzymspiwniczny: Za 10k zł (szczególnie dzisiaj) znajdziesz tylko stare auta. Kia i hyundaie 15/20 letnie były po prostu słabe. Wtedy to były shitboxy do poruszania. Cytat z tokyo drift nie jest bezpodstawny.