Wpis z mikrobloga

@Vegonator:
1. Żeby dobrze okleić auto trzeba pozdejmować wszystkie części, które się da
2. Do tego kupę jest z samym oklejeniem roboty
3. Roboczogodzina kogoś, kto się na tym zna kosztuje
3. Folia też kosztuje

15k za sedana średnich rozmiarów to i tak niewiele.
  • Odpowiedz
@SpokojnyPan: tak coś właśnie mi się wydaję. No #!$%@?, ja wiem, że to jest sporo odkręcania i przykręcania, ale bez przesady, ile może zająć demontaż wszystkich elementów? 4h? xD
  • Odpowiedz
@Vegonator: wszystkie folie poszły w górę ze względu na surowce a w dodatku fracht z Chin jak kosztował 1500-2000 kosztuje teraz 15000-17000 zł. Porównaj ceny samych folii (poszły 2-3 razy do góry), dolicz podwyżki prądu, ogrzewania, zusu, wynagrodzeń pracowników i masz rezultat.

Nie mieszał bym z błotem wraperów tak jak barberów mimo wszystko.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Vegonator: zmiana koloru auta a folia ochronna to co innego. Przy foliach ochronnych wielkość studio ma ploter i wycinają na wymiar każdego elementu, wystarczy przyłożyć i jest zabezpieczone na całej długości. Przy zmianie koloru nie ma takiego luksusu, folia musi dojść POD każde łączenie się elementów, POD każdy plastik i uszczelkę. Do tego zazwyczaj te folię są droższe. Myślę że pomyliłeś oklejenie folia ochronna PPF przodu auta.
  • Odpowiedz