Wpis z mikrobloga

Hej, chciałbym spytać, co myślicie o tych dwóch rękach? Co zrobiłem dobrze, a co powinienem poprawić?

Gra to NL5, nie miałem żadnych informacji na temat graczy. Jestem początkujący więc bądźcie wyrozumiali proszę xD

1.

MP: 187.8 BB
CO: 101.4 BB
BTN: 154.6 BB
SB: 117 BB
BB: 40 BB
Hero (UTG): 184.6 BB

SB posts SB 0.4 BB, BB posts BB 1 BB

Pre Flop: (pot: 1.4 BB) Hero has Qh Qd
Hero raises to 3 BB, fold, CO raises to 9 BB, fold, fold, fold, Hero calls 6 BB

Flop : (19.4 BB, 2 players) 6c 7c Kc
Hero checks, CO bets 6 BB, Hero raises to 23.2 BB, CO calls 17.2 BB

Turn : (65.8 BB, 2 players) 4c
Hero checks, CO checks

River : (65.8 BB, 2 players) As
Hero bets 52 BB, fold

Hero wins 63 BB

2.

BB: 100 BB
UTG: 343.2 BB
CO: 117 BB
BTN: 108.6 BB
Hero (SB): 91 BB

Hero posts SB 0.4 BB, BB posts BB 1 BB

Pre Flop: (pot: 1.4 BB) Hero has Th Ts
UTG raises to 4 BB, fold, fold, Hero calls 3.6 BB, fold

Flop : (9 BB, 2 players) Jc Js Tc
Hero checks, UTG bets 4 BB, Hero calls 4 BB

Turn : (17 BB, 2 players) 8d
Hero checks, UTG bets 9 BB, Hero calls 9 BB

River : (35 BB, 2 players) 2d
Hero bets 39.6 BB, UTG raises to 326.2 BB and is all-in, Hero calls 34.4 BB and is all-in

UTG shows Ah 7d (One Pair, Jacks)
(Pre 29%, Flop 1%, Turn 0%)

Hero shows Th Ts (Full House, Tens full of Jacks)
(Pre 71%, Flop 99%, Turn 100%)

Hero wins 175.4 BB

#poker #pokerstars #pokerhand
  • 18
@Minieri: a call na preflopie ok? Zastanawiałem się czy raise nie byłby lepszy, na tym poziomie ludzie grają z byle czym więc szansa że miał KK czy AA nie była duża
@Virsky: GTO play preflop to 4bet w 80% przypadków i call w 20% czyli dobrze zagrane. Ja bym pewnie reraisował, bo lubię postawić gracza na konretnym zakresie handów, a do tego jak wypadnie K albo A, na co jest około 32% szans, to rozgrywka jest bardzo problematyczna.
Postflop dosyć ryzykowny, ja bym się bał tak reraisować, a potem prawie pot bet na river na takim boardzie nie mając koloru. Przeciwnik ma