Wpis z mikrobloga

@Kosedek: no ja juz prawie miesiac szukam mieszkania xD odswiezam obecnie trzy portale co 15 min i #!$%@? tam, skoncze w swojej kawalerce :<

Z Gdanskiem to jeszcze dodatkowo ten problem, ze wlasciciele jak nie wynajma w przeciagu 2-3 tyg to wystawia na sezon na krótotermin i mieszkania to sobie poszukam moze w październiku.

Hitem moich poszukiwan byly dwie sytuacje:
1. Dzwonie na ogloszenie i typ mi mowi ze "dalem cene
@philosophy: ja rozumiem serio, sama np. bym w swoim mieszkaniu nie chciala dzieci xD (akurat z innych przyczyn, no ale niezaleznie od nich- wolny rynek tak dziala). Zwłaszcza, ze ktos bez zwierząt sie znajdzie, bo mieszkania znikaja doslownie w kilka godzin. Wiec to jest ok. Chodzi bardziej o to, ze te osoby sa strasznie trudne w kontaktach i zwykle musze sluchac kilkuminutowego monologu, zeby nie wyjsc na buca, ktory się rozłącza
@Kosedek: ja nie pale, nie jestem studentem, mam swoje mieszkanie (moge podpisac najem okazjonalny), mam calkiem ok budzet, moge zaplacic wieksza kaucje, ale te dwa koty mnie wykluczaja z rynku najemcow :<
No ewentualnie w przedrożonych starych mieszkaniach w okolicach Szadółek to moozee tam cos znajde xD
@Wyrewolwerowanyrewolwer: Kto wynajmie kawalerkę za 3500zł miesięcznie? Chwilowo ceny wzrosną i kto spanikuje to wynajmie po zawyżonej cenie, ale inwestorzy się spotkają pierwszy raz w życiu z sytuacją, że już rata z wynajmu się nie pokrywa i trzeba do swojej inwestycji dopłacić.
@bekazpisu: Nie wszyscy są zmuszeni - osób posiadających mieszkania po rodzicach, dziadkach (w każdym razie nie na kredyt) problem wysokich rat nie dotyczy, tu problem dotyczy tylko "górki kredytowej" lat 19-20.
3000zł z opłatami (które też ciągle rosną) to jest mediana krajowa netto. Za kawalerkę, w której jak sama nazwa wskazuje powinna mieszkać jedna osoba. Nie trudno wykalkulować, że nie jest to cena rynkowa, a jakaś anomalia i po prostu nikt