@czuczer: Zgadza się, elektryk w takim samym roczniku z takim samym wyposażeniem jest te kilkadziesiąt tys droższy ale w ciągu 5 lat wychodzi na plus. W droższych samochodach różnica przy zakupie się zaczyna zacierać.
@trzy_razy_rzezucha: Statystyki spalania wziąłem z poprzedniego auta i samo aktualizuje cenę. Zwykła Insignia także różnica o jakieś 350 koni. XD @Trochutak: To nie inwestycja tylko mimo wszystko koszt bo rata przewyższa jakiekolwiek oszczędności. ¯\_(ツ)_/¯ @czuczer: I tak sprzedam za 6 lat i kupie nową bo gwarancja na baterię jest na 8. :)
Jechałem ostdtnio trasą Katowice - Bruksela. Koszt podróży to opłata za A4, chyba 16,20PLN. Prąd za darmo a jak to się mówi za darmo to dobra cena :) Jechałem 3h dłużej, niż bym jechał samochodem spalinowym.
@Sliwa: Tak trzeba żyć! Ja jeżdżę Trójką i czekam na nowe S LR. Miała być w grudniu 2021. Przesunęli na H2 2022 a pewno znowu opóźnią. Europa Afryką świata ;c
@dupinka5000: Też chciałem S LR ale czas oczekiwania ok 12 miesięcy to nie dla mnie. Na model 3 czekałem ok. 5 miesięcy. @bill-adamsonn: tak. w leasingu.
@Sliwa: A jaki leasing wybrałeś? Ja Trójkę za gotówkę ale S chcę właśnie w leasing wziąć. Póki co mam ofertę z CLS, którzy współpracują z Teslą w Polsce.
@Sliwa: Dziękuję za odpowiedź. A czy zamiawiałeś samochód ze strony tesli czy to już bank ci ogarniał w ramach umowy leasingowej? Swoją drogą, jaki jest narzut kosztów, jeżeli samochód kupujesz przez "pośrednika" ing? Dzięki za odpowiedzi - też przymierzam się do elektryka i tylko leasing wchodzi w grę w moim przypadku (nigdy nie brałem samochodu w leasingu, dlatego dla mnie jest to nowość i
@bill-adamsonn: Dokładnie wygląda to tak: Zamawiasz osobiście normalnie ze strony jako "płatne gotówką". Wpłacasz te 500 zł opłaty rezerwacyjnej. Z wydrukiem zamówienia idziesz do banku który na podstawie oferty pojazdu wypisuje umowę leasingu. Później bank kontaktuje się bezpośrednio z Tesla warszawa, że to oni wpłacą a klient będzie tylko odbierającym pojazd. Potem w apce dostajesz powiadomienie kiedy masz się stawić po odbiór. Jak odbierzesz to po jakimś czasie oddają te 500
#tesla #model3 #elektromobilnosc #obajtekmozenaskoczyc
@czuczer: Zgadza się, elektryk w takim samym roczniku z takim samym wyposażeniem jest te kilkadziesiąt tys droższy ale w ciągu 5 lat wychodzi na plus. W droższych samochodach różnica przy zakupie się zaczyna zacierać.
@czuczer: to nie jest poprawne pytanie, poprawne pytanie to "o ile spadła w tym czasie wartość auta którym jeździsz"
I myślę że odpowiedź to "o mniej niż gdyby to było sportowe BMW" ale nie mam danych.
@Trochutak: To nie inwestycja tylko mimo wszystko koszt bo rata przewyższa jakiekolwiek oszczędności. ¯\_(ツ)_/¯
@czuczer: I tak sprzedam za 6 lat i kupie nową bo gwarancja na baterię jest na 8. :)
Jechałem 3h dłużej, niż bym jechał samochodem spalinowym.
ps. nie kupowałeś może tesli w leasingu?
Też chciałem S LR ale czas oczekiwania ok 12 miesięcy to nie dla mnie. Na model 3 czekałem ok. 5 miesięcy.
@bill-adamsonn: tak. w leasingu.
@Sliwa: Dziękuję za odpowiedź. A czy zamiawiałeś samochód ze strony tesli czy to już bank ci ogarniał w ramach umowy leasingowej? Swoją drogą, jaki jest narzut kosztów, jeżeli samochód kupujesz przez "pośrednika" ing? Dzięki za odpowiedzi - też przymierzam się do elektryka i tylko leasing wchodzi w grę w moim przypadku (nigdy nie brałem samochodu w leasingu, dlatego dla mnie jest to nowość i
Dokładnie wygląda to tak:
Zamawiasz osobiście normalnie ze strony jako "płatne gotówką". Wpłacasz te 500 zł opłaty rezerwacyjnej. Z wydrukiem zamówienia idziesz do banku który na podstawie oferty pojazdu wypisuje umowę leasingu. Później bank kontaktuje się bezpośrednio z Tesla warszawa, że to oni wpłacą a klient będzie tylko odbierającym pojazd. Potem w apce dostajesz powiadomienie kiedy masz się stawić po odbiór. Jak odbierzesz to po jakimś czasie oddają te 500