Wpis z mikrobloga

@Paczek_w_masle: Zależy od ciśnienia, im mniejsze tym wiadomo lepiej, za to trochę wyższe ciśnienie pozwoli sensownie jechać po asfalcie. Tak czy inaczej trzeba kontrolować i kontrować kierownicą, bo tylne koło może (a nawet często, zależy jak sypki jest piach no i ogólna faktura terenu) po prostu zsunąć się w prawo lub lewo na jakieś górce z piachu. Dzisiaj jeździłem po bardzo sypkim piachu z dołami zrobionymi przez terenówki na całej szerokości
@Skillez_ Czym kierowałeś się kupując fata? Masz dojazd do domu po piachu ? Nie jeździsz po asfalcie? Jeździsz tylko po lasach? Próbuje znaleźć logiczny argument który mógł tobą kierować że kupiłeś fata zamiast MTB. Często jeżdżąc MTB zastanawiam się nad przesiadką na węższe koło żeby jeszcze wygodniej jeździło się miejskimi szlakami. Jednak czasami zdarzy mi się zjechać na leśne szlaki i nie chciałbym wtedy pchać roweru.
@K_eM1: Wstępnie planowałem kupić gravela, ale pomyślałem że nigdy nie jeździłem na facie. Logiki raczej większej nie ma po prostu po spodobał mi się, a jak jeżdżę po mieście to każdy się ogląda, a dzieci czasem nawet krzyczą widząc dość egzotycznie wyglądający rower ( ͡° ͜ʖ ͡°). Mam już MTB na które założyłem węższe opony z lekkim bieżnikiem i traktuje jako daily commutera, a weekendy na potworze