Wpis z mikrobloga

Polecicie gdzie szukać pracy jako inżynier #embedded? Tzn, oprócz standardowych indeed, linkedin itp. No i jak wygląda zdalna praca w takim wypadku? Wysyłają jakiś sprzęt? Można pracować za granicą? Ktoś ma jakieś doświadczenie w temacie? xD
#pracait
  • 8
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@tanie_wino: poza klasyką w stylu just joinit i LinkedIn warto szukać u firm, w których chciałbyś pracować. Zdalnie albo wysyłanie sprzętu albo dostęp do maszyn zdalnych z środowiskiem testowym, zależy od specyfiki
  • Odpowiedz
@tanie_wino: kiedyś zrobiłem publiczną listę takich firm, ale z racji że było mało współpracy przy jej utrzymywaniu, to pomysł upadł ;) ogólnie tak, mały sprzęt jest wysyłany, duży sprzęt - trzeba jednak być na miejscu.
  • Odpowiedz
@tanie_wino: ja tak pracuję od prawie roku. Sprzęt (prototypy, mniejsze urządzenia diagnostyczne) dostaje od firmy kurierami. Jak trzeba coś hardware'owo zmienić czego sam nie umiem, to pakuję sprzęt i kurierem leci do laba i później wraca. Gorzej jest z dużym / drogim sprzętem typu oscyloskop, bo tego firma nie daje każdemu, więc lepiej mieć swój / mieć biuro firmy w swoim mieście ( ͡° ͜ʖ ͡°) ogólnie
  • Odpowiedz
duży sprzęt - trzeba jednak być na miejscu.


@Oo-oO: u nas duży sprzęt to np serwer który pobiera 1.5kW i taki faktycznie trzyma się w firmowej serwerowni. Nad jego FW pracujemy zdalnie. Nikt nie chce mieć takiego potwora w domu
Wszystko pomniejsze wysyłamy do pracownika kurierem (od płyt developerskich po narzędzia).
Praca możliwa w 100% zdalnie a stawiamy system operacyjny od przysłowiowego mrugnięcia diodą do boot prompta Linuxa.
  • Odpowiedz