Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@jckk: właśnie mechanika soulsów była strzałem w dziesiątkę. Chcesz nieśmiertelnego typa, co macha mieczem jak cepem, to se odpal The Force Unleashed. Uniwersum Gwiezdnych Wojen potrzebowało takiego odświeżenia, gdzie musisz chociaż ciut pomyśleć, co robisz.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Qraape: Ta Force Unleashed to była trochę przesada, ale z kolei Fallen Order było zbyt powolne. Idealny system był w Jedi Knight: Jedi Academy i można by było go jeszcze poprawić, ale to niestety nie model walki przeznaczony na konsole, tylko bardziej pod komputery.

Jak grałem w Fallen Order to odnosiłem wrażenie, że główny bohater ma betonowe buty, a miecz waży 30 kilogramów. Po prostu Jedi powinien być szybki i tak
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Masterpolska94: tak. Brakowało w drzewku skilli szybkości ataku. Bo fabularnie od lat nie walczył, więc jest powolny. Ale w miarę fabuły powinien się wprawiać i na koniec gry siekać jak Sonic.