Aktywne Wpisy
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
JestemZSosnowca +232
Patrzcie i uczcie się srający do żwira #bekaztransa
Skopiuj link
Skopiuj linkTa treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Wykop.pl
Podróże
Gospodarka
Ukraina
Technologia
Motoryzacja
Sport
Rozrywka
Informacje
Ciekawostki
Mianowicie z układu wspomagania uciekł mi płyn, okazało się że leci przez piny w czujniku ciśnienia w pompie. Wykręciłem go, zamówiłem zamiennik i złożyłem wszystko do kupy. Zalałem płyn, odpaliłem silnik i zacząłem kręcić kierownicą. Obróciłem w jedna w drugą stronę ale podczas odkręcania z powrotem kierownicy poczułem że wspomaganie zanikło, zgasiłem silnik, zaglądam pod maskę a tam znowu wszystko zarzygane płynem, odkręciłem, patrzę na ten czujnik a tam dziura od boku w czujniku. Pomyślałem ze po prostu badziewny czujnik, zawiozłem go oddać na reklamacje. Sprzedawca powiedział ze pompa może dawać za duże ciśnienie ale reklamację przyjął i czekam teraz na rozpatrzenie.
Teraz mam dylemat, czy kupić oryginał i to rozwiąże problem czy tez faktycznie coś jest z całym układem i ciśnienie naprawdę jest za wysokie przez co kolejny czujnik idi na hui. Czy to co mówi sprzedawca może okazać się prawdą? Mial ktoś taki przypadek? Wydaje mi się ze jeżeli układ byłby przytkany to nie miałbym wspomagania po zalaniu nowego płynu lub kierownica chodziła z trochę większym oporem niz normalnie a ona chodziła przez ten moment tak jak przed usterką
Pytanie dodatkowe, czy ta pompa posiada zawór regulujący? Przeglądając oferty części nigdzie nie natknąłem sie na takowy.
Planuję jeszcze zmierzyć ciśnienie manometrem ale może ktoś się już spotkał z takim przypadkiem
#motoryzacja #mechanikasamochodowa
Miałem tą samą usterkę koło miesiąca temu, kupiłem czujnik za ~150zł, porównywałem z oryginałem to był ten sam. Jak kupowałem to porównując te za ~70, to ten tańszy wydawał się badziewny. Zresztą nawet jak patrzałem na opinie z Allegro tych tańszych to ludzie pisali że czujnik potrafił po 2min też pęknąć i że nie polecają.
Niby
Oryginal 400, zamiennik w innym sklepie 250 i mysle nad tym oryginałem. Dzisiaj tez dostalem info od mechanika ze raczej #!$%@? czujnik niz za wysokie cisnienie. Takze chyba przeboleje te 400 i zobaczymu co będzie
Dodatkowo kojarzysz gdzie moze byc zawor na pompie?
Sam ale to jak miałem focusa mk1 to kupiłem czujnik prędkości(tez znany problem) to nowy czujnik po kilku kilometrach przestał działać.
Co do zaworu to nie wiem, nie będe ściemniał bo nie oglądałem aż tak pompy.
Masz linki do schematów to może coś będzie:
https://ford.7zap.com/en/car/43/no/0/1658/16038/70040/
https://ford.7zap.com/en/car/50/no/0/1732/16266/70983/
Tu masz schemat do problemu
@lets_gou_tnijmy_wuosy: boli w #!$%@? ale wole teraz zapłacić niz sie bujac z tym przez następny miesiac xD
Dzięki za schematy, nawet jesli jest zawor to ni #!$%@? od gory sie do niego chyba nie dostanę