Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@dlugi-gr: co jest przekłamane w tym zdjęciu gównojadzie?


@kuraku: podpis że to nowa inwestycja, a to tylko odtworzenie stanu sprzed budowy metra. Czym innym jest kwestia budowy nowej infrastruktury a czym innym zmiana jej przy okazji innych inwestycji. Patrz - tunel S2 i odtworzenie Płaskowickiej tak, jak była i obok parkingi jak były zamiast od razu "parku linearnego"
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@MinnieMouse0: bo scieżką będzie jeździć prawie każdy a ulicą dzbany. Jak nie będzie ścieżki to normalni nie pojadą a dzbany będą jeździć dalej
@kuraku: 6 pasów a i tak będzie zakorkowane, jakby było pasów 20 to też by korki były. Dlatego nie ma co budować szerokich dróg dla aut, bo będzie jeździć więcej osób które nie mają potrzeby tam jeździć.
@Janusz_Rekina: to niech się nauczy, za darmo tego nie robi( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Cobesh: no fajnie, a teraz ją przebudowywali, to powinni ją dostosować do potrzeb XXI wieku.
@l-_-l: no i to są błędy. Skoro są #!$%@? ogromne pieniądze, a teren równany do zera, to nie ma lepszych warunków, żeby to ucywilizować.
@FLAC: nie masz racji, jebnę jeden pas więcej i będzie git.
kuraku - @JanuszRekina: to niech się nauczy, za darmo tego nie robi( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Cobe...
powoduje znacznie większe zużycie energii podczas jazdy.


@kuraku: taaa, jak jadę DDR z kostki to czuję, jak rower staje w miejscu i muszę prowadzić xD
taaa, jak jadę DDR z kostki to czuję, jak rower staje w miejscu i muszę prowadzić xD


@Ogau: eksperciku, idź im tam w GDDKiA powiedz, że #!$%@? amatorzy się nie znają:
"Z badań Instytutu Prognoz i Środowiska (UPI)wynika, że zużycie energii przez rowerzystę na nawierzchni z kostki betonowej zwiększa zapotrzebowanie energetyczne rowerzysty o 30 - 40% i tym samym zniechęca rowerzystę do odbywania dłuższych podróży."
Źródło, polecam też to.
@kuraku: no dobrze, ale co z tego? Ta DDR jest tam od lat. Nowe ścieżki już dawno z kostki nie powstają. Póki co jest taka i dobrze, że jest. Mieli pościągać kostkę i zostawić szuter?

No i najważniejsze. To jest miasto. DDR w mieście nie służą do bicia rekordów na stravie
@kuraku: Drogi, zwłaszcza w miastach, służą o dziwo transportowi, a nie rekreacji. Jak kierowca chce sobie pojeździć rekreacyjnie czy wyczynowo to musi jechać na specjalnie do tego stworzony tor. Rowerzysta ma więcej alternatyw. Jak widać na tym obrazku DDR jest odpowiedniej szerokości, bo na fotce widzimy zero rowerów i kilkanaście samochodów, co samo w sobie mówi o natężeniu ruchu w tym miejscu.
@kuraku: kostka droższa w budowie, no trzymajcie mnie.

Za każdy razem kurna to samo tłumaczenie

Pracuje w branży.

Kostka jest tansza.

Pozwala na rozbiórkę i odtworzenie gdy potrzeba

Masa jest tańsza albo gdy masz jedna warstwę. Ale wtedy łatwo o nierówności.

Wolę jeździć po masie, to naturalne, ale skończcie z tą droższa kostka. Jakby była droższa to częściej by budowali z masy. Trust me.

(°°
Mieli pościągać kostkę i zostawić szuter?


@Ogau: pościągać kostkę i położyć asfalt, najlepiej dopasowując układ do nowoczesnych standardów. Ciężko o lepszą okazję niż moment, gdy cała droga była rozkopana.

Drogi, zwłaszcza w miastach, służą o dziwo transportowi, a nie rekreacji.

@dr3vil: no oczywiście, dlatego właśnie szczególnie kluczowe jest, żeby ich sieć była kompletna i przemyślana a wykonanie na właściwym poziomie. Bo jeśli masz do wyboru 3-pasmową miejską autostradę i gówno
@kuraku: Tak całkiem poważnie. O co wam chodzi z tymi ścieżkami z kostki? Pan Zdzisiek #!$%@? damką potrafi jeździć po leśnych wertepach, ale kostka to już za dużo dla profesjonalnego kolarza i jego kół 2 milimetry szerokości? Kiedyś to byli rowerzyści... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
pościągać kostkę i położyć asfalt, najlepiej dopasowując układ do nowoczesnych standardów. Ciężko o lepszą okazję niż moment, gdy cała droga była rozkopana.


@kuraku: no wiadomo, utopia jest fajna, a kasa miasta to jednak rzeczywistość ¯\_(ツ)_/¯