Wpis z mikrobloga

Jaki „najfajniejszy” NOWY samochód dostanę za +/- 100k? Jakichś konkretnych wymagań nie mam, ma służyć do jazdy kilka/kilkanaście km do roboty, czasem trasa 300-400 km, czasem wakacje w 2 osoby. Przede wszystkim ma mieć trochę mocy i fajnie wyglądać ( ͡° ͜ʖ ͡°) Myślałem np. nad Clio RS Line, albo Ibizą FR 150 KM, ewentualnie może bazowy i20N? Czy jest jeszcze coś ciekawego w tych pieniądzach? A może warto odpuścić któryś z powyższych? A może lepiej wziąć jakaś biedniejszą wersję z segmentu wyżej?

Inb4 głupcze, za tę kasę możesz mieć 15-letnia S klasę, mustanga z USA, porsche po dwóch dzwonach, itp., itd. Tak, wiem, i dziękuję ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#samochody #motoryzacja
  • 18
@piwakk: 150 to już całkiem znośnie jak na małe auto, nie będę tym przecież drag race’ów robił ani ścigał się z sebami na światłach ¯_(ツ)_/¯ Chodzi raczej o to, żeby nie zesrał się przy jeździe drogą szybkiego ruchu czy autostradą.

@MtEverest: Fiesta ST to był mój pierwszy wybór, ale produkcja fordów (zwłaszcza od początku wojny) leży i kwiczy. Mini jakoś mi nie odpowiada wizualnie zbytnio, no i jest też drogie,
@bb89: Tez można rozważyć w sumie. Początkowo odrzuciłem, bo z jakimś w miarę sensownym wyposażeniem robiło się już odczuwalnie ponad 100k, ale chyba i tak ostatecznie będę musiał zwiększyć trochę budżet, wiec… ¯_(ツ)_/¯ Chociaż gdybym i tak płacił ok. 110, to bardziej ku i20N bym się skłaniał chyba
@modzelem: Raczej odpada, bo nie mam możliwości za bardzo latać za sprzedawcami, i nie znam żadnych zaufanych osób i też sam nie znam się na tym na tyle, żeby wiedzieć czy ktoś mnie nie robi w ciula, a na rynku aut używanych to wiadomo jak jest ¯_(ツ)_/¯ A co takiego 3-letniego masz na myśli?
@Vaerlin: Ja mam clio5 intens i mogę polecić, kamerki 360 view to mega ficzer, gdybym kupował drugi raz to tez wziąłbym rs, bo o ile te biedne 100km rozpędza się do 190, to trwa to 2 minuty i wymaga zjazdu z górki, a o dynamicznym wyprzedaniu zapomnij
@Vaerlin: i20N nie Nperformance jest kompletnie bez sensu. Weź tylko pod uwagę, że jest to mocno sportowo-torowe auto. Jest dosyć głośne i twarde. Ja bym wolał coś segmentu B z 150 koniami jak kiedyś polo. Dzisiaj polo kosztuje tyle, że nawet nie chce patrzeć, czy ten silnik dalej jest w sprzedaży.
@cwlmod: No właśnie ceny w volkswagenie są trochę przegięte. Ta Ibiza 150 z DSG (jedyna opcja) w takim wyposażeniu, jakie bym chciał wychodzi koło 120k, jakbym trochę poobcinał to 110. Polo podobno jeszcze droższe, wiec nawet nie sprawdzałem.

@bb89: Rozmiar to nie kłopot jak coś. I20N zwykły (nie performance) kosztuje bodajże 110, to jeszcze bym zniósł ewentualnie
@Vaerlin: clio bym polecił ale teraz nie ma z EDC a tylko manualna skrzynia i 140km albo 1.0 100km i wyjące cvt.
Na plus czas produkcji: niewiem jak ale Renault dostarcza auta w około 3 miesiace
No właśnie ceny w volkswagenie są trochę przegięte. Ta Ibiza 150 z DSG (jedyna opcja) w takim wyposażeniu, jakie bym chciał wychodzi koło 120k, jakbym trochę poobcinał to 110. Polo podobno jeszcze droższe, wiec nawet nie sprawdzałem.


@Vaerlin: Panek ma te nowe clio i ja byłem bardzo pozytywny zaskoczony. Fajnie i płynnie automat zmienia biegi, jest komfortowo, a środek przyzwoity i nowoczesny.

Pugiem 206 nie jechałem ale clio ma zegary i