Aktywne Wpisy
niebadzogrem +426
Od kilku lat zrzucaliśmy z 4 znajomymi na Netflixa jakieś 140zł rocznie na osobę.
Dzisiaj Netflix wywalił mi taki komunikat, oh well nie chcą zarobić ich sprawa.
Cza wrócić na zatokę, ARRR :D
#netflix
Dzisiaj Netflix wywalił mi taki komunikat, oh well nie chcą zarobić ich sprawa.
Cza wrócić na zatokę, ARRR :D
#netflix
SzymonXes +218
No więc prawdą jest, że wczoraj popiłem. Co prawda nie z Olką, tylko ze znajomym. Trzeźwiałem w swoim łóżku. Kluczowa usługa w firmie się wywaliła o 19. W umowie (o pracę) mam podane dni i godziny 8-16, poniedziałek - piątek, nic o nadzwyczajnych sytuacjach. Ale team leaderka, której od dawna nie traktuję poważnie, zawsze musi się zfajdać. Ciekawe za którym razem dotrze do niej, że do mnie jednak po godzinach i w
Pomocy, zainstalowałem apkę, wysłałem nr, otrzymałem kod, wszystko fajnie.
Ale jak doładowuje się tą aplikację? Przy skanowaniu wyskakuje mi brak środków - wiadomo, ale w aplikacji nie widzę gdzie miałbym doładować, jest tylko lokalizacja, kontakt z helpcenter i zgłoszenie usterki.
Pomóżcie bo już nie mam siły do tej kurły, z arkonki na stare miasto z buta wracałem...
W apce ROOVEE od roweru miejskiego po lewej masz Burger menu i tam menu portfel (drugie).