@KrowkaAtomowka: 240, 400 na sucho, podkład epoksydowy, 400, szpachla, 400, podkład, 1500/2500 na mokro, baza + bezbarwny, chyba masz lakier metaliczny. Jak głęboko stuknięte to trzeba wypchać.
@KrowkaAtomowka: tam gdzie naprawiasz, to oczyść do zdrowej blachy,na blache podkład epoksydowy, potem kładziesz szpachle, na szpachle podkład akrylowy. Szpachle to jak tam wychodzi, zaczynać możesz nawet od okolic p80-p100, pod podkład akrylowy wystarczy wyszlifowanie p320. Potem podkład szlifujesz p800-p1000 na mokro, dalej baza, I bezbarwny. I po zimie powtarzasz bo zacznie schodzić albo wyjdzie rdza XD
@KrowkaAtomowka: nie wiem jakie są stawki za lakierowanie, jestem druciarzem lakierującym w stodole (✌゚∀゚)☞. Myślę że jak obejdzie się bez cieniowania drzwi i zderzaka to w okolicy 500zł kogoś znajdziesz.Próbowałeś szukać błotnika w kolorze?
@KrowkaAtomowka: Pewnie od miasta zależy ale raczej mniej niż 700-800 zł nie licz. 500 zł za błotnik płaciłem kilka lat temu więc na pewno poszło w górę.
@KrowkaAtomowka: kup w kolorze - jak nie uczyłeś się lakierowania w na szkoleniu/zakładzie na czyichś autach to na 99% robota nie wyjdzie albo wyjdzie kiepsko. Kup błotnik w kolor, ten wystaw na sprzedaż - suma sumarum dołożysz niewiele, a zaoszczędzi ci to roboty i nerwów.
@boundmyboredom @TrocheSmieszne @micelangeloB @miauczar Hej panowie właśnie wszystko zamówiłem i będę za miesiąc przy lepszej pogodzie działał. Jedno pytanie jak potraktować takie rysy jeśli chodzi o warstwy szlifowanie i malowanie?
Chce zamówić kolor auta z podkładem w spreju i szpachle.
Prośbą do was jaki papier ścierny kupić do dotarcia tego przed szpachla.
Jaki żeby dotrzeć szpachle i przygotować pod lakier?
Jakie ziarnistości papieru mi się przydadzą.
Amator here.