Wpis z mikrobloga

Siedzę na tym wykopie od lat i nic nie pisze. No to raz napiszę.

Mam 28 lat i z 40-50kg nadwagi. Nie raz w przeszłości udawało mi się chudnąć po 20kg ale zaraz wracałem do starej wagi. Jak to się stało że jestem spasionym tucznikiem? Ano tak że nie czuje limitów przy jedzeniu do póki nie wcisne już ani kęsa. Nie zawsze się tak obzeram, nie raz jem "normalnie" ale wtedy zawsze czuję się "głodny", choć w brzuchu nie burczy. Ostatnio tak sobie myślałem, czy to jest spowodowane że człowiek nie rozumie kiedy jego organizm mówi stop? I wróciłem myślami do dzieciństwa.

Większość czasu za dzieciaka spędzałem z babcią. Babcia zawsze wciskała mi żarcia ile wlazło, bo przecież jak nie, to będę głodny. Jeszcze w latach jak srałem do nocnika, to gdy na nim siedziałem babcia mi podawała pasztet prochowicki z drobiu i wpieprzalem go łyżką. Żarcie miało pełny przelot, zaraz lądowało pode mną. Zresztą żarcie nie byle jakie, pasztet to była moja ulubiona rzecz. Żarłem go jak dziki. Kiedyś w zerówce rodzice nie mieli pasztetu i zrobili mi kanapki z szynką. Siedzieliśmy po 4 osoby przy kwadratowych stołach a ja po 3 gryzie obrzygałem cały stół i dzieciaki które jadły ze mną. Już nigdy nie dostałem kanapek bez pasztetu. Piękne czasy.