Ej pedalarze, chce kupić sobie nowy rower ale taki porządny co jak wsiąde to #!$%@? mnie z kapci bo do tej pory jeździłem na takim marketowym albo damce babci i dopiero od jakichś 7 lat posiadam stary markowy rower kellys.
@serek_heterogenizowany: na pewno warto dopłacić i wybrać pozycję 1 lub 2, bo pozostałe rowery mają średni osprzęt, więc poczujesz różnicę dopłacając szczególnie do modelu za 3500
Full czy hardtail, ten wybór powinien być podyktowany indywidualnie, pomysł nad stylem jazdy i terenem w którym śmigasz na codzień to powinno pomóc wybrać typ roweru
@serek_heterogenizowany: troche bez sensu na miasto, da się jeździć, bo czemu nie, ale zawsze to więcej bujania niż na rowerze bez takich bajerów. Geometria to nie przeszkoda, raczej szeroka kierownica #!$%@? bo między autami nie ma jak się przepchać, trudno przejść przez drzwi no i taki rower jest wolniejszy na asfalcie. Bo im więcej skoku tym rower ma jeźzdić w większym terenie więc i opona szersza i bieżnik agresywniejszy.
@serek_heterogenizowany: Mam ST900 i powiem Ci, że jest to spoko opcja. Argumenty o słabym osprzęcie mnie bawią. Kultura pracy tego Microshifta mnie zaskakuje, ma sprzęgło które nawet działa, a cena jest śmieszna. XC100 to już spoko rower i myślałem nad nim, ale szkoda było mi wtedy kasy i w sumie nie żałuje. Jeśli miałbym coś polecać to właśnie XC100 ale nie full. Masz na Sram NX za 5200 lub maja jeszcze
@serek_heterogenizowany: bierz fulla, nie wiele stracisz w stosunku do ht na asfalcie, a sporo zyskasz w lesie. Jak będzie bujać to masz blokady amorów.
@serek_heterogenizowany: bierz fulla, nie wiele stracisz w stosunku do ht na asfalcie, a sporo zyskasz w lesie. Jak będzie bujać to masz blokady amorów.
@melba: no nie bardzo. Sam mam fulla i harda, i tego pierwszego biorę jedynie gdy jadę w góry. Full na płaskim i zwykłych leśnych ścieżkach to overkill i spowalniacz, który na dodatek jest droższy w utrzymaniu.
@Erus: ale masz takiego fulla xc, czy jakiegoś kloca enduro ze skokiem 180? Przecież taki xc będzie tylko 1-2 kg cięższy od podobnej wersji ht, owszem nie jest to wartość pomijalna ale moim zdaniem warta tego żeby mieć miękko pod zadkiem.
@melba: XC 120 i te parę kg robi różnice. Sama geometria też jest inna. Raz popełniłem błąd i pojechałem w góry rowerem (~80 km asfaltem i zwykłymi leśnymi ścieżkami). Nigdy karła więcej. Co się #!$%@?łem to moje. Na hardzie spokojnie robię dystanse >100 km i nie mam z niczym problemu.
Poza tym full nie jest po to żeby były wygodnie, tylko po to żeby było szybciej na kamieniach i żeby uratował
Czy jeżeli mam 35 lat to w razie w jest szansa na to że powołają mnie do wojska? Jak jestem mgr inż to idę na szeregowego lumpa czy coś więcej na start? Pytam bo nie wiem kiedy #!$%@? do Chorwacji.
WYBÓR 1:
Lepiej kupić fulla za 6,5k: https://www.decathlon.pl/p/rower-gorski-mtb-xc-100-s-29/_/R-p-304208 żeby było wygodnie i żeby wiedzieć dlaczego ten rower jest taki drogi
WYBÓR 2:
zwykłego hardtaila za 3,5k? https://www.decathlon.pl/p/rower-gorski-mtb-rockrider-explore-540-29/_/R-p-329414
WYBÓR 3:
a może praktycznie to samo co hardtail wyżej tylko za 2,6k? https://www.decathlon.pl/p/rower-gorski-mtb-rockrider-explore-520-29/_/R-p-329346
WYBÓR 4:
a może najbardziej podstawową wersje za 2,2k? https://www.decathlon.pl/p/rower-gorski-mtb-rockrider-explore-500-29/_/R-p-330628
#rower #pytanie #mtb
Jaki wybór najlepszy
Full czy hardtail, ten wybór powinien być podyktowany indywidualnie, pomysł nad stylem jazdy i terenem w którym śmigasz na codzień to powinno pomóc wybrać typ roweru
Nie wiadomo
@melba: no nie bardzo. Sam mam fulla i harda, i tego pierwszego biorę jedynie gdy jadę w góry. Full na płaskim i zwykłych leśnych ścieżkach to overkill i spowalniacz, który na dodatek jest droższy w utrzymaniu.
Raz popełniłem błąd i pojechałem w góry rowerem (~80 km asfaltem i zwykłymi leśnymi ścieżkami). Nigdy karła więcej. Co się #!$%@?łem to moje. Na hardzie spokojnie robię dystanse >100 km i nie mam z niczym problemu.
Poza tym full nie jest po to żeby były wygodnie, tylko po to żeby było szybciej na kamieniach i żeby uratował