Aktywne Wpisy
Linnior88 +51
Jestem 27 letnia stara baba i poddaje się z szukaniem chłopaka , trzeba się przyzwyczaić do myśli że jednak pomysł z własną rodziną nie klapnąl
Koty już mam
Koty już mam
nicalibres +51
To jest według instagramowych bab, najpiękniejsza Polka xD #logikarozowychpaskow
Przed chwilą dostałem maila o anulowaniu mojego zamówienia. Zamówienie złożone i opłacone dzisiaj rano.
Oczywiście w mailu zero szczegółów o powodzie anulowania. Sprawdziłem - kasa z konta zeszła, więc opłacone (umowa kupna-sprzedaży została zawarta). Ale ok, być może coś jest niedostępne (co wcale nie uprawnia Was do anulowania zamówienia). A gdzie tam! Wszystko co zamówiłem nadal jest dostępne w dokładnie tych samych cenach. Zamówiłem nie w konkretnym sklepie tylko z dostawą do domu.
W związku z tym:
1. Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane
2. Dlaczego w mailu nie było żadnych informacji o powodzie anulowania
3. Dlaczego na moim koncie nie ma śladu po tym zamówieniu
4. Obecnie ani w kodeksie cywilnym ani w ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej nie ma możliwości jednostronnego anulowania umowy przez sprzedawcę, dlatego proszę o podanie podstawy prawnej anulowania zamówienia (zawartej umowy kupna-sprzedaży), a jeśli takowa nie istnieje - żądam realizacji zamówienia
Ja wiem, że miałem u was nie kupować, bo wspieracie putina, ale nie mam zamiaru was też kredytować, udzielając wam bezpłatnego kredytu! I co, mam złożyć kolejne zamówienie na dokładnie to samo, a kasę zwrócicie jak wam się będzie chciało?
Liczę na odpowiedź - oczywiście publicznie! jeśli chcecie numer zamówienia - ok, ale odpowiedzi na pytania wyłącznie publicznie