Wpis z mikrobloga

Najbardziej mnie cieszy że pisiory które przez ostatnie 7 lat śmiały się ludziom z podstawową wiedzą ekonomiczną w twarz będą teraz żarli gruz i palili chrustem w swoich domach na podkarpackich wiochach.

Ile to razy słyszałem że hehe jest 500 zł na dziecko, 13 emerytura, dodatek szkolny i gdzie ten upadek gospodarki hehe lewaku? Wystarczy nie kraść jak za peło i dać ludziom te pieniądze. A i oczywiście stare baby lockdowny też popierały.

Teraz zaczyna się kryzys pełną gębą i wielkie zdziwienie że wszystko takie drogie xD Ja sobie jakoś poradzę bo jestem programistą zarabiającym w USD a typowy pisior żyjący z pensji 2k + pinset pluz kredytem pod sam korek będzie miał przewalone. Ale oni i tak nie zrozumieją że to konsekwencja ich wyborów oraz poglądów na świat. Tak samo jak pies nie zrozumie że bicie go jest karą za to że coś przeskrobał.

#inflacja #bekazpisu #bekazprawakow #programista15k #zarobki #kryzys #nieruchomosci #kredythipoteczny #polityka
  • 14
@Viado: moja mama ma 2k emerytury, nie głosowała i nie popiera PiS; ma syna pracującego w IT to jej pomagam jak trzeba i płacę za wakacje; takich osób z emeryturą/rentą 2k jest sporo i nie mają nic wspólnego z PiS i co gorsza nie mają synów programistów wiec jest mi ich zwyczajnie szkoda bo będą żreć gruz razem z pisiorami.
Ty też będziesz miał gorzej i ja też wiec nie rozumiem
@Viado: pisior z kredytem xD

Pisiory to mają kredyt w Provident albo chwilówki od chłopaków z miasta, a nie legalne hipoteki

Pisiory to mają spotkania z mopsem a nie z panią z działu "nieruchomości" w ładnym i pachnącym banku.

A jak zarabiasz w USD to dla nich lepiej, bo będziesz miał więcej kasy i będą mogli ci ukraść więcej fantów. A jeszcze po ryju dadzą, boś zarobas.

Wszyscy jesteśmy zgubieni, przez
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1