Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Cześć Mirki.
Mam pytanie do bardziej doświadczonych programistów, testerów oprogramowania. Pracuję jako tester w pewnej firmie - obecnie 6 miesięcy doświadczenia, głównie manualny, ale od czasu do czasu piszę jakieś testy w Selenium i Appium do aplikacji mobilnych. Uczę się na własną rękę również Cypressa - piszę sobie testy do webówek, ćwiczę po pracy na projektach z pracy ( ͡° ͜ʖ ͡°). Znam trochę ponad podstawy HTML, CSS, JavaScript, React, Java, SQL. W tym momencie głównie chcę liznąć trochę Node.js, Expressa, MongoDB i kontynuować Reacta, oraz Cypressa, ale póki co chciałbym zostać przy testowaniu oprogramowania z naciskiem na automaty, w późniejszym czasie po doszkoleniu się próba sił jako React Developer. Obecnie moje zarobki oscylują wokół 3500 netto na rękę. Jestem dość kumatym gościem, szybko się uczę, angielski na poziomie bardzo dobrym w czytaniu i rozumieniu dokumentacji itd., komunikacja leży niestety, jakaś blokada :( Pytanie takie jak pociągnąć dalej moją karierę, jakieś wskazówki od doświadczonych osób, oraz po zdobytym roku doświadczenia jako tester zamierzam szukać pracy, właśnie jako tester automatyczny, jakie zarobki na rękę można wołać zakładając wiedzę właśnie z technologii webowych jak React, JavaScript plus testy w Cypress i Selenium? Oczywiście kwota realna, wiem, że nie będzie to programista15k, ale nie ukrywam, że 3500 netto trochę boli, zwłaszcza, że w mojej poprzedniej pracy, wymagającej myślenia na poziomie -1 dostawałem 200zł mniej xD

Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam! :)

#testowanieoprogramowania #tester #pracait #it #programowanie #programista15k

---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #62d450ccbb3ff8883ce0855d
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: karmelkowa
Wesprzyj projekt
  • 15
@AnonimoweMirkoWyznania: