Wpis z mikrobloga

@OrzechowyDzem: zmierz hałas przy 140kph w A4 a później w Leonie czy czymśtam, sprawdź jakiej konstrukcji jest zawieszenie, wielkość baku, ile segmentów mają reflektory matrix
Co z rodzinami 2 lub 2+1 które chcą auta komfortowego ale nie potrzebują 700L bagażnika?
Czy 200k pln za salonówke 2.0 tsi 200hp z automatem matrixami itd to dużo na dzień dzisiejszy? Co jest tańsze i fajniejsze?
@OrzechowyDzem: podstawowe 2.0 turbo z automatem, nie-statycznymi reflektorami, adaptacyjnym tempomatem i grzaniem dupy wychodzi mi w mercu i w bmw drożej...
bmw 228k a mercedes nawet nie zacząłem i już tyle miał
niech zgadnę że zależy co wybierzesz tak cena jest lepsza albo tu albo tu
@OrzechowyDzem: skorzystają na grillu z podobnymi typami jak będą opowiadać co i gdzie jeździli ( ͡° ͜ʖ ͡°) (znam takiego typa, 3.0tdi quattro ale jezdzi z pompką w bagażniku bo za droga naprawa zawieszenia)
@everybodykombinerki: jakościowo właśnie kompakty stoją już bardzo dobrze. Ale niestety
- nie są tak ciężkie i wygłuszone, nie izolują tak od drogi przez wiele dupereli jak tańsze szyby i konstrukcja
- małe
nawet jak dostajesz opcje matrixów lub kamer to i tak będą one wybrakowane


@dzem_z_rzodkiewki: bo to nie ten segment. Idąc tym tropem możemy się pultac, że w segmencie B rzadko bywają podłokietniki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Pojemność baku rzeczywiście mogłaby być w opcji większa. Co do suchego dsg to domyślam się, że masz na myśli grupę VAG. Twierdzisz, że taki Golf dostaje inne DSG niż Arteon czy
@OrzechowyDzem: jeździłem paroma generacjami, najnowszą to waliłem parę lat temu trasę do NL A4 B8. W A4 B6 u ziomka dołożyliśmy quattro, zmieniliśmy turbinę na hybrydę itp. Szczególnie te starsze to takie VAGi do kwadratu, poprawne w każdym calu, dosyć trwałe, zawieszenie całkiem całkiem. Ale brakuje mi w nich wszystkich trochę tych emocji, takiego charakteru szczególnie jak się przesiądzie z trójki. Rzeczywiście A6 czy A8 mają już tego jakby więcej. A,