Wpis z mikrobloga

@ogarnijsiesynek: @bigger: #!$%@? no co za gówniane części teraz sprzedają, alternator wymieniany na nowy był w listopadzie, a łożysko #!$%@? może być przyczyną braku ładowania??? Bo coś ewidentnie chuczy na wyższych obrotach z tamtych okolic od kiedy nie mam ładowania.
@agareas: Ano sprzedaja. Alternator Ci powiem z doswiadczenia lepiej oddac do regeneracji do sprawdzonego goscia niz kupic nowa, ale gowniana uzywke.

Lozysko tez nie specjalnie. Ani w altku ani na rolkach. Oprór czy krzywizna przyspieszy zuzycie, ale dzialac powinno
@bigger: tu nie chodzi o używkę, ja mam nowy alternator prosto z fabryki, dobrze że zachowałem fakturę od mechanika i w poniedziałek mogę oddać auto na gwarancji
@agareas: zasiarczenie, podziałał i się wysral(to teoria nie mówię że u Ciebie tak jest). Zmierz bezpośrednio na alternatorze, ale jednak bardziej wskazuję na niego, po tym co piszesz.
@agareas: alternator. Chociaż z tego co się orientuje niektóre auta maja wadliwy kabel, Naprzykład audi a4 b8.
Dla pewności można sprawdzić lądowanie bezpośrednio na alternatorze.
@cacyyy: do dupy bo alternator ani roku nie ma. Nadzieję mam tylko taką, że płacić nie będę musiał za ewentualną regenerację lub wymianę na nowy, gwarancja mnie jeszcze obowiązuje z tego co mi się zdaje..