Wpis z mikrobloga

Czy to normalne, że Dell ma w dupie klienta który kupuje ich sprzęt przeciętnie raz na miesiąc?
3 tygodnie po gwarancji, baterii do laptopa nie ma w ofercie na stronie, kontakt przez stronę nie działa (bo po gwarancji tylko telefonicznie ( ) ) a podczas rozmowy telefonicznej jak tylko wypowiedziałem słowa, że laptop jest po gwarancji, Pan konsultant się rozłączył xd No kur** super obsługa.

3 miesiące temu inny case, nowy Vostro kupiony w @x-kom działał jeden dzień po czym nie wstał. Wizyta w serwisie - "Nie stwierdzono usterki", powrót, laptop zadziałał, następnego dnia znów ciemność. Kolejna wizyta w serwisie - "Nie stwierdzono usterki", laptop przy odbiorze uruchomiony w salonie, nie wstaje, zwrotka na serwis. Przedwczoraj info z serwisu- "Nie stwierdzono usterki". XD Od 8 lat nie kupowałem nic innego niż Dell ale widzę, że pora odwrócić się w kierunku azjatyckiej konkurencji...
Wyrzyguje to tutaj bo oczywiście Dell nie ma żadnych sociali ani kontaktu mailowego dostępnych dla konsumentów.

@x-kom Może chociaż pomożecie z tym serwisem, co? (°°

#komputery #xkom #dell #laptopy
  • 5
  • Odpowiedz