Wpis z mikrobloga

@czlowiek_z_lisciem_na_glowie: Jest w internecie masa darmowych assetów z których można korzystać komercyjnie. Ofc, twoja gra będzie wyglądać dosyć generycznie, ale lepsze to niż nic. Zawsze możesz znaleźć jakiegoś grafika i wejść z nim w układ 50/50 :)
  • Odpowiedz
@czlowiek_z_lisciem_na_glowie: Unity, Godot, Unreal też na chyba jakieś warunkowe darmowe licencje - jeśli chcesz coś na poważnie zrobić to zdecydowanie

Ja osobiście bardzo lubię libgdx ale to znacznie prostsze narzędzie (coś możliwości ma duże)

Oczywiście to czego się uczysz też się przyda żeby nie było - ale to bardziej do jakiegoś serwera albo natywnego kodu
  • Odpowiedz
Obawiam się, że żaden grafik nie zainwestuje swojego czasu na współpracę z kimś, kto nie ma żadnych gier w portfolio


@czlowiek_z_lisciem_na_glowie: Odpowiedź brzmi to zależy. Jak będziesz miał dobry pomysł i wizje na grę to czemu nie? Może akurat znajdziesz jakiegoś grafika, który też akurat nie ma żadnych gier w portfolio.
  • Odpowiedz
@czlowiek_z_lisciem_na_glowie: na forum Unreal Engine jest dział gdzie ludzie szukają pomocy do projektów. Bardzo duża część z tych ogłoszeń jest bezpłatna. Jak przedstawisz swój pomysł to może uda ci się kogoś znaleźć do pomocy. Na pewno nie będzie to profesjonalista, tylko raczej ktoś kto dopiero się uczy, lub chce zdobyć coś do portfolio, ale zawsze coś.
  • Odpowiedz