Wpis z mikrobloga

#pgg o #!$%@?, pgg anulowało mi 2 zamówienia, za powód podają naruszenie wewnętrznego systemu sklepu, ja nigdy nie używałem żadnych hackerskich metod, myślicie że wykryli odblokowywanie guzików? najgorsze że zamówienia szły dla kogoś innego i PGG postanowiło oddać kasę w terminie do #!$%@? 90 dni!!!!!!!! #!$%@?ło ich... co teraz zrobić?
  • 79
  • Odpowiedz
@marsellus: co Ty chcesz od moich postów, pełnych zrozumienia i życzliwości do drugiego człowieka? ......jestem w dupie, jeszcze klientowi nic nie mówiłem... mam nadzieję, że tylko #!$%@?ą że do 90 dni zwrot...
  • Odpowiedz
@themichalosyt: > #!$%@? ciesz się mordezcko. Dziś od poczty polskiej dostalem wezwanie na komisariat w sprawie "ataków hakerskich" na strone pgg.

to juz inpost nie zostawia awizo do sadu w paczkomatach i kioskach? znow poczta polska?
  • Odpowiedz
@maria0nna: ich sklep mogą robić co chcą, jutro tam zadzwonię, tylko nie wiem czy podszywanie się pod klienta dla którego szło zamówienie jest dobrym pomysłem... dojadą mnie i będzie lipa
  • Odpowiedz
@sSpoko: tak to jest jak sie nie uzywa vpn i jedzie po chamsku na kilka przegladarek z jednego kompa. do dzwonienia uzyj skype. wez od klienta zgode na uzycie jego numeru (potwierdzenie przez sms) w celu kontaktow z pgg, dane klienta sobie spisz z profilu i negocjuj ze slunzakami, niech nie odpuerdalaja (przeciez cie gosciu zaebie jak sie dowie co sie odebalo). powodzonka!
  • Odpowiedz
@retlover: przecież oni nie mają moich danych, tylko konta na który przyszło to... tu się czepiają o jakieś hakerskie metody (czyt, odblokowanie guzika).
  • Odpowiedz