Wpis z mikrobloga

@tmn007: Ale czego zazdrościsz? Ta trasa prowadzi donikąd. Ludzie jak jeżdżą samochodem to do centrum a nie na kurdwanów. Dzisiaj jak stałem na światłach na skrzyżowaniu Witosa i herberta to na światłach z trasy łągiewnickiej wyjechało całe 6 samochodów. W kierunku centrum tych były setki. Tą trasą nikt nie będzie jeździł bo ona w żaden sposób nie poprawia komunikacji.
@fajq: Rano do pracy w okolicy Zawiłej jadę około 10 minut krócej do pracy wyjeżdżając na Zakopiańskiej. A popołudniu wracając Kobierzyńską i TŁ na Kurdwanów wracam do domu 20 minut krócej, bo pomijam korki na Zawiłej, Jugowickiej i Podmokłej.
Myślę, że nie jestem jedyną osobą, której TŁ daje dużo.

Dzisiaj rano Trasą Łagiewnicką, od strony Kurdwanowa jechało dużo samochodów ;)
@netowy: Tyle że jesteś w naprawdę w małym % osób którym ta trasa łagiewnicka ułatwi życie. Ona będzie miała dopiero sens jak powstanie trasa pychowicka i zwierzyniecka bo dzięki temu zostaną odciążone nieszczęsne aleje, most dębnicki i rondo grunwaldzkie. Ta trasa kosztowała o ile pamiętam miliard! a jeździ nią śmieszna ilośc samochodów jeżeli porównasz jaki ruch idzie na centrum. Największa ilośc samochodów w Krakowie jest kierowana do centrum: mateczny, estakada kuklińskiego
@fajq: tak, wiem, zdaję sobie z tego sprawę. Nadmieniam tylko, że jednak są osoby, które nam tym zyskały :P
Z resztą z każdym dniem ruch jest tam co raz większy. Wreszcie się też pojawiła TŁ w Mapach Google więc możliwe, że ruch będzie jeszcze większy.

Zobaczymy co czas przyniesie.