Wpis z mikrobloga

@JayCube: To jest bardzo dobre pytanie - nie wiem. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Niby nie ma informacji, że na liniach darmowych trzeba mieć podpisaną umowę. Ale ogólnie nie ma sporo informacji na stronie więc nie brałbym tego za fakt. Osobiście mam problem z tym że opłaciłem fakturę za umowę i do tej pory nie zwiększył mi się bilans środków na koncie. I zastanawiam się ile może trwać
Dodatkowo wysyłane maile na razie nie doczekały się odpowiedzi. Czy to normalne norweskie podejście do klienta?


@nzero: "ta det rolig", czyli na spokojnie, czyli w praktyce "mamy #!$%@? na Twoje problemy" ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jesli mozesz to sprobuj zadzwonic i pytac, w koncu trafisz na kogos kto bedzie chcial pomoc, to niestety nie zawsze dziala tak ze Twoj problem czeka w zorganizowanej kolejce i na pewno