Wpis z mikrobloga

@WPoszukiwaniuStraconegoRigczu: ja byłem najwiekszym fanbojem, kupiłem to gówno za swoje pieniądze, ponad połowę wartości włożyłem w serwis tego gówna, mam prawo narzekać ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Może w kolejnych latach poprawili też inne rzeczy, ale po drugiej wymianie modułu głównego już mogę umyć szybę bez słuchania alarmu, że zalany panel sterowania. Wcześniej wyła nawet wyłączona i zablokowana xD

Młotkiem? :D


@Szokatnica: wymienię same wyswietlacze, a nie
A szkło już wymieniałem. Czekałem ponad dwa tygodnie,bo musieli dla mnie "wyprodukować", dostałem egzemplarz z resztką śruby mocującej szkło do bebechów xD


@Felonious_Gru: łojojoj to tam się nic nie zminiło przez ten czas? Produkt w cenie "premium" ale premium jest tylko cena?
@Szokatnica: #gazovoodoo

W 2020 kupowałem szkło. Zapytałem w cenę telefonicznie, kazali napisać maila wysłałem im w mailu prośbę o wycenę, model i numer seryjny. Chcieli fakturę. Wysłałem. Odpisali, że już po gwarancji (a to ci niespodzianka po czterech latach) i że mi tego gwarancyjnie nie zrobią. Ja do nich, że wiem i dlatego chcę wycenę - dopiero wtedy łaskawie napisali xD