Wpis z mikrobloga

via Aplikacja_do_tworzenia_SDK
  • 28
#contentnadzis #codziennaafrica #totoafrica #dziendobry

Dżem dobry (morelowy), 07:02:01, Piątek, 16 września 2022. Imieniny: Edyty, Korneliusza, Cypriana. Słońce wstało dziś o 06:20. Korzystajmy bo dziś poświeci przez 12 godzin i 41 minut, w zenicie znajdzie się o 12:41 po czym zacznie opadać aż schowa się za horyzontem o 19:02. Ciemna noc zapadnie o 20:22, ale gwiazd można wypatrywać od 19:38.
micke - #contentnadzis #codziennaafrica #totoafrica #dziendobry

Dżem dobry (morelowy...
  • 21
via Wykop Mobilny (Android)
  • 10
@Marinero1: trzymamy kciuki! Nie wiem, czy kawa będzie Ci potrzebna ;)
Ale fajnie, że będziesz przy żonie. To bardzo dodaje otuchy ()

Hej Totopaprikany,
Niedługo drugie urodziny Smola, wiesz szukam wieczorami fajnego prezentu. Trochę mam zagwozdkę, bo młoda kocha auta i kopary i się waham: czy iść w tą stronę, czy coś bardziej uniwersalnego lepiej. Ehhh. Nie znam się na dzieciach (
Dzień dobry

@micke @algus @AllGoesWrong @bolorollo @buczubuczu @Dddkop @Dziesion @Jurgen_Van_Beethoven @MalaGlupiaMiejscowosc01 @Pjotsze @Sikorka2017 @Wejszlo  @wynalazek_one @mobutu2 @shitty_support @bolorollo @petla_sprzezenia @unizony_czlonek @slabehaslo @Hansim33 @wyinwidualizowany @nie_mowie_po_kociemu @piupiulaserem @Mosiondz @lenythenub @TomTailor100 @pepek614

@Marinero1: zdrowia i sił dla żony ()

A propos zdrowia... Nie wiem, czy to stres, czy hormony, czy pogoda, ale wczoraj w pracy miałam taki migrenopodobny atak. Po prostu tak mnie zaczęła boleć głowa, że mimo
via Wykop Mobilny (Android)
  • 10
@micke: @TomTailor100 @Sikorka2017: @Wejszlo: @wynalazek_one @Dioddy @Pjotsze @Dziesion: @wyinwidualizowany @unizony_czlonek @MalaGlupiaMiejscowosc01 @bolorollo: : @AllGoesWrong: @slabehaslo: @shitty_support: @petla_sprzezenia: @omi-omi: @mobutu2: @Dddkop: @algus: @Hansim33: @nie_mowie_po_kociemu: @Glupiii: @piupiulaserem: @Mosiondz: @lenythenub:
@Jurgen_Van_Beethoven:

NO Elo. Na wolnym jestem, a gdzie.