Wpis z mikrobloga

@Cinek93 sprawdź sobie ciśnienie. Profilaktycznie. Dodatkowo warto sprawdzić zaworek w obudowie filtra oleju. W tych silnikach raczej pawewe ciężko #!$%@?. Może się okazać że tak wrednie szklanki #!$%@?
no to ładuj pan odrazu 1.8t cena prawie ta sama( ͡° ʖ̯ ͡°)


@Bofsky: tak średnio, bo musiałby pakować 1.8T na lince. Za dużo kombinacji, taniej już kupić po prostu paska B5 w 1.8T, może trafi się jeszcze 4motion
da się bez linki. Przerabialem temat 2 krotnie. Nawet lepiej jest bez linki. Pali mniej niż adr...


@Bofsky: no tak. Ale musisz wsadzać nową wiązkę, czujnik pedału gazu, sterownik.. no ogólnie wszystko co było w ADR leci do śmieci i musisz wsadzać z wersji elektronicznej. I jak to zwykle bywa po takich przekładkach - problemy z elektroniką. To nie jest hop-siup, bo ten temat już przerabiałem. W końcu się #!$%@?łem i
nie opłaca się robić już tych panewek w tym silniku? Rozumiem, że szlif wału też pasuje zrobić pod nowe panewki? Czy zdjąć misję

Może jeszcze sprawdzić po prostu ciśnienie oleju przed jakimś grubszym remontem albo wymianą silnika?


@Cinek93: jeśli wał się błyszczy, to po co go szlifować? Zestaw panewek to koszt ~200zł z kolbenschmidta, przy okazji uszczelniacze wypadałoby zmienić. No i rozrząd, bo trzeba go ściągnąć.
@GeDox w pasku b5 nie było heldexa, 4motion i syncro to samo( ͡º ͜ʖ͡º). Przerobka wiązki z ANB/APU do ADR zajęła mi 1h z schematem w ręce robiąc to pierwszy raz. Fakt trzeba dołożyć padał przepustnicy, sprzęgła i hamulca ale to nie jest trudne. Ps ja tylko sugeruje taka opcje przy okazji #!$%@? motoru.
@Bofsky: zapomniałeś jeszcze o przekaźnikach, bo tych w wersji elektronicznej też jest więcej ;) Chyba, że dopiąłeś się już do któregoś XD A no i jak rozwiązałeś kwestię immo? Na janusza wyłączone? Bo jak dla mnie to nie jest "naprawa" samochodu, tylko druciarstwo. W ADR jest chyba immo1, więc trzeba szukać zegarów do immo2/immo3 i zestroić to ze sterownikiem. A tego już w garażu nie zrobisz. No chyba, że masz sprzęt,
@GeDox immo da się wyłączyć w me7.5 kablem kkl. Ogólnie w tych autach to jest częsta praktyka z racji że te moduły immo regularnie dają po jajkach. Nie trzeba dokładać przekaźnika. Chyba że masz ANB/AWT z SAI i koniecznie chcesz to mieć. Co do grzebania z elektronika w autach to chyba nie ma bardziej prostszego przyjaznego auta. ( ͡ ͜ʖ ͡)