Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Cześć, mamy tutaj kogoś z agencji interaktywnych/reklamowych? Próbowałem zadać to pytanie w kilku grupach dot. pracy w reklamie/SM ale ofc takie tematy nie przechodzą XD

Jak sądzicie, ile powinna zarabiać osoba z poniższymi zadaniami? W założeniu, ze wszystkie zadania są wykonywane na zadowalającym poziomie, który pozwala realizować z sukcesem cele klientów + pozyskiwać nowych.

1. Przygotowanie strategii komunikacji i ofert dla nowych klientów
2. Nadzór nad pracą całego działu SM składającego się z 4 osób, w tym: wsparcie w pracy, pomoc w rozwoju, weryfikacja działań i przygotowanych materiałów
3. Przygotowywanie harmonogramów + moderacja (w tym stały kontakt z klientem) dla kluczowych klientów agencij
4. Płatne działania reklamowe i analityka
5. Copywriting, w tym materiały drukowane, hasła, scenariusze
6. Współpraca z działem It i graficznym nad stroną www, w tym research, przygotowanie spójnego briefu dla wszystkich osób pracujących nad tematem, przygotowywanie strony od strony ui i całościowo copy + kontakt z klientem
7. + połączenie wszystkich w ramach samodzielnego prowadzenia projektów
8. Kontakt z Klientem

Będę wdzięczny za podpowiedzi. dzięki

#marketing #reklama #agencjareklamowa #pracbaza

---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #635799b43b80a09eaab16f62
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: sokytsinolop
Wesprzyj projekt
  • 9
@AnonimoweMirkoWyznania: co to za stanowisko? xD w powaznych agencjach strategię robi strateg, harmonogramy PM, klientów ugniata account, copywriting - copywriter, sociale - ekspert od sociali. Ty robisz wszystko, więc teoretycznie powinieneś kupę kasy dostawać, ale pewnie pracujesz w jakiejś małej agencji, gdzie nie dadzą Ci więcej niż 10-12k na b2b.
z drugiej strony pewnie wszystko co robisz - robisz po łebkach, bo po prostu nie da się dobrze wypełniać takiego zakresu
OP: @Raziel92 no właśnie, mam w #!$%@? roboty i zero satysfakcji, bo pomimo tego, że tyle robię to u nas się nie chwali/nagradza jakkolwiek, nawet docenieniem. Jeżeli grafik zrobi coś na podstawie mojego copy i wytycznych, po 3 seriach poprawek to zazwyczaj to zasługa grafika, ze to tak fajnie wygląda a nie moja xD Nauczyłem się turbo dobrze organizować mój czas pracy i zespołu, przez co się wyrabiam. No ale momentami
klienci różni, mamy takich którzy płacą 3k za obsługę sm, jak i 20k. Raczej nie mamy gigantów z rynku, ale klientów którzy mają fajnie rozwijające się firmy dzięki naszej pomocy


@AnonimoweMirkoWyznania: Powiedziałbym 6-8 UoP, 8-12 B2B.