Wpis z mikrobloga

Zamówienie od kilku dni wisi jako "w realizacji", pracownik na czacie zapewnia o wysyłce, innego dnia piszą że o wysyłce poinformują mailem i nie podają terminu( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wszystkie produkty są też normalnie dostępne na magazynie wg statusu na stronie, a po tygodniu nawet numeru przesyłki brak.
#xkom
  • 2
@x-kom: Nie zrobiłem tego wpisu w celu przyśpieszenia sprawy, bardziej aby przestrzec innych.
Aktualnie sytuacja wygląda tak że zdązyli anulować zamówienie (opłacone przelewem, bez żadnej informacji( ͡° ͜ʖ ͡°))
Po konsultacji kolejny raz z chatem, zamówienie dalej wisi jako w realizacji ( ͡° ͜ʖ ͡°) Zaczyna mi brakować sił na ten sklep, jeśli jutro nie dostanę numeru paczki to anuluję sam i idę