Wpis z mikrobloga

@ultrasonic: jeżeli płatne są tylko rzeczy kosmetyczne to jaki jest problem? Z czegoś trzeba utrzymać grę.

Chociaż i tak najuczciwszym sposobem na monetyzację gry-usługi jest abonament.
najuczciwszym sposobem jest kupno gry w pełnej cenie i pełnej zawartości

@ultrasonic: gry singleplayerowej (typu Wiedźmin)? Tak, zdecydowanie się zgadzam.

Ale w przypadku gry usługi (np MMORPG), gdzie firma utrzymuje serwery i regularnie tworzy nową zawartość nie. Brak dopływu nowych graczy będzie oznaczał brak środków na utrzymanie gry. Wtedy wydawca/developer musi albo szukać innych sposobów na utrzymanie (np dodać mikropłatności) albo zamknąć serwery i skończyć grę. Jeżeli taka gra ma abonament
@Bpnn: stacraft dostawał nową zawartość po 10 latach od premiery (w międzyczasie wydając 2 duże dodatki fabularne)
warcraft dostawał nową zawartość po ponad 10 latach od premiery (w międzyczasie wydając 1 duży dodatek fabularny)
chcesz powiedzieć, że blizzard robił to pro bono i dokładając do interesu?
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@ultrasonic: kolega chce napisać że czasy się zmieniły. Jeśli firma ma okazję zarobić więcej to czemu miałaby tego nie zrobić? A ludzie kupujo.

No ale to wina kapitalizmu i "linia zawsze musi isc do góry"
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@gharman: są battlepassy w których zarabiasz na następnego bp ale skórki są słabe - są battlepassy w którym skórki sa fajne ale nie zarobisz na jakieś fajne.

Ceny nie są przesadzone - są targetowane w ludzi którzy są gotowi tyle zapłacić. Zobaczycie jak w następnych sezonach pojawi się mityczna skórka genjego za 100 $ I ludzie będą ja kupować.