Wpis z mikrobloga

pamiętam jak około 2002 roku chodziłem ze starym po lokacjach i klikalismy losowe przedmioty z kufra po losowych elementach i patrzyliśmy czy coś się stanie xd


@BrakWolnegoLoginu: w stare przygodowki tak sie wlasnie gralo ( ͡° ͜ʖ ͡°) nie wiem, co musi miec w głowie ktos, kto bez soluchi umialby przejsc Simon the Sorcerer 2.
Najpierw uzywasz rozumu. Potem uzywasz myslenia abstrakcyjnego. Na koncu klikasz wszystko na
@slapdash:

@0x686578: no faktycznie wspaniała xD


Tak jak cp2077, tez #!$%@? a wedlug czlowieka jajo i kilku osob na tagu wspanialy.

BTW Wiedzmin 3 tez byl #!$%@? w wielu aspektach, ale mozna mu to bylo wiele wybaczyć bo ogolnie byl dobra gra ze swietna fabula i najlepszym co wyszlo z CDPR i od polskiego gamedevu do tej pory.

Dlatego pomimo tego, ze w niektórych aspektach ksiaze i tchorz byl zaprojektowany
@0x686578: niektóre zagadki nawet ze znajomością rozwiązania potrafiły być trudne xD
Jak na przykład zabranie buta żebrakowi, który od czasu do czasu spadał mu na sekundę i ciężko było go kliknąć. Ciekawe ile osób bez solucji w ogóle wpadło na pomysł by próbować zabierać tego buta