Wpis z mikrobloga

a to nawet nie jest połowa gry


@invit: Spokojnie. Gra de facto kończy się około w 1900. Bo wtedy masz odblokowane wszystkie technologie, a przez to praktycznie nie ma już żadnych możliwości dalszego rozwoju.
@TeBerry: no właśnie wybudowałem może z 10 uniwersytetów a mam wrażenie że nauka aż za szybko leci. Wiele balansu ta gra potrzebuje, czyli robota na następne 10 lat dla PDX ( ͡° ͜ʖ ͡°)
AI jest głupie :/ w każdej prowincji #!$%@? po 10-12 typów fabryk gdzie w moich prowincjach jak jest 5-6 to już dużo. Przez to nie wykorzystuje efektu skali i nigdy nie będzie konkurencyjny
w każdej prowincji #!$%@? po 10-12 typów fabryk gdzie w moich prowincjach jak jest 5-6 to już dużo. Przez to nie wykorzystuje efektu skali i nigdy nie będzie konkurencyjny do fabryk gracza.


@invit: I nawet nie tylko. Jak dla mnie efekt skali powinien być całkowicie usunięty, lub przynajmniej ograniczony do powiedzmy 10%. Bo to prowadzi do takich sytuacji, gdzie każdy typ fabryki jest budowany na tylko jednej prowincji. Np, jak grałem