Wpis z mikrobloga

Mam takie pytanie, jestem totalnie zielony w tym temacie i proszę nawet o podesłanie linków do czytania.

Zastanawiam się ile pieniędzy potrzeba i jak wygląda praca przy stworzeniu "?jednoosobowej firmy, samozatrudnienie"? oraz kupnie busa na firmę i rozwożenia paczek bezpośrednio, bez żadnych pośredników itp. #inpost

#pracbaza #praca #januszebiznesu #pytanie #pytaniedoeksperta #biznes #kurier
Dumle007 - Mam takie pytanie, jestem totalnie zielony w tym temacie i proszę nawet o ...

źródło: comment_1668193987KZshbYogvtCQ52Cq23zw0a.jpg

Pobierz
  • 9
@xspeditor: @Kubarozpruwacz93: i oni niby polecają Ci jakiegoś przewoźnika który Cię zatrudni i udostępni busa masz umowę o pracę i grafik. A ja chciałbym być na samozatrudnieniu bezpośrednio przez InPost jako przewoźnik (jeżeli dobrze wyczytałem).

Podobno tak ten teren czy paczkomat należy do Ciebie i Ty zawsze tam jesteś i to własnym busem ¯\_(ツ)_/¯
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Dumle007: nie, nawiązujesz z nimi współpracę b2b. Tylko w takiej kurierce frycowe jest ogromne, na start dostajesz kiepski region gdzie się dużo napracujesz, a może zarobisz :)
@Dumle007: Za dawnych czasów jak pracowałem w biurze DHL to w większości jeden podwykonawca miał kilka aut (kierowców). Bardzo mało było gości, którzy pracowali tylko samodzielnie (chociaż jeszcze mniej było takich co miał kilku kierowców i sam nie jeździł jako kurier).
Niestety tak jak kolega wyżej wspomniał, były bardzo duże układziki z osobami, które wyznaczały te rejony dla poszczególnych kierowców. Wszystkie wokół bazy tylko dla znajomków, a nowi dostawali jakieś #!$%@?
@Dumle007 Mirek ot tak, bez kogoś znajomego bezpośrednio nie dostaniesz zleceń - tylko jako podwykonawca. Ew dostaniesz średni/#!$%@? rejon za stawkę ktorą ciezko policzyć niedoświadczonemu a umowa będzie rozpisana w taki sposób że swoje będziesz musiał zrobić albo kara.

Ale zakładając, że masz pewną pracę i zlecenia założenie działalności to 0zł.