Wpis z mikrobloga

Wykupiłem sobie ostatnio serwer VPS na stronie homecloud, przeniosłem tam też domenę. No i zaczęły się cyrki.
Okazało się, że ich wsparcie klienta działa tylko i wyłącznie w dni robocze od 8 do 20 (pierwsze XD).
Pan na infolinii, która miała pomagać w nagłych przypadkach mnie zlał mówiąc, że homecloud oni nie obsługują (drugie XD). Paradoks, bo numer wziąłem z... homecloud https://homecloud.pl/o-nas/kontakt/
Myślę sobie dobra, może dodam post na forum home.pl i ktoś mi tam pomoże.
Zarejestrowałem konto, a tam komunikat, że aby móc pisać, konto musi sprawdzić administrator (trzecie XD).
Polecam z całego serca, bardzo dobry hosting ( ͡° ͜ʖ ͡°).
Zostałem bez jakiegokolwiek wsparcia przez całe 3 dni. A domeny na serwery DNS Glue wydelegować nie można, bo końca się to błędem: "Out of range".
Ż E N A D A

@home-pl
  • 5
@kurratttowwskii: Forum home.pl jest miejscem, gdzie klienci dzielą się ze sobą wiedzą, nie jest to oficjalny kanał wsparcia technicznego dla marki homecloud.pl. Jeżeli w dalszym ciągu odczuwasz problemy w konfiguracji domeny, zapraszamy do kontaktu teraz pod numerem 504 502 500 (wciśnij cyfrę 4, aby połączyć się z zespołem wsparcia technicznego homecloud). Support pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 8-20.
@kurratttowwskii: Za brak przyjęcia zgłoszenia przepraszamy, tutaj faktycznie konsultant postąpił źle bo powinien zgodnie z informacją na stronie wsparcia przyjąć Twoje zgłoszenie. Temat został przekazany do wyjaśnienia.

Jeżeli zaś chodzi o działanie usług - są one monitorowane w trybie 24/7 przez administratorów i jeśli jakiś serwer od strony sprzętowej przestał działać, to jest to od razu odnotowywane i wykonywane są odpowiednie prace mające na celu przywrócenie usług do działania. Warto jednak