Wpis z mikrobloga

Czy próbowaliście kiedykolwiek wydębić od #nazwapl authkod dla domeny? Ile czasu trwa zanim oni łaskawie ten kod prześlą?

Pytam, bo od tej nowoczesnej firmy authkod można otrzymać tylko pocztą tradycyjną, bo wiecie, bezpieczeństwo ¯\_(ツ)_/¯ Co lepsze, sami również te kody przesyłają w formie tradycyjnego listu poleconego, także ten...

#serwery #hosting
  • 12
@Kriter: Kody Authinfo dla domen wydawane są natychmiast po rozpatrzeniu otrzymanego przez nas wniosku. Należy podkreślić, że o kod można wnioskować także przez e-mail – wystarczy podpisać wniosek podpisem kwalifikowanym, którego moc jest równoważna własnoręcznemu podpisowi. Zastrzeżenie formy pisemnej wniosku o wydanie kodu Authinfo ma na celu ochronę dobrze pojętego interesu Klientów nazwa.pl, przed uzyskaniem nieuprawnionego dostępu do domen oraz bezpieczeństwo świadczonych na ich rzecz usług.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości zapraszamy
opie drogi poczytaj sobie o ostatnich falach wyłudzeń AI. Można się śmiać, ale zaraz się okazuję że w nazwie faktycznie trzymać domenę najbezpieczniej xD
@Kriter: wyślij do nas zgłoszenie mailowe na kontakt@nazwa.pl, wówczas odeślemy Ci numer listu przewozowego wysłanego kodu. Dodatkowo możesz do nas przesłać na pw informację o swojej usłudze, dzięki czemu będziemy mogli odnieść się do Twojej sytuacji. Czekamy na wiadomość!
@nazwapl: jest super. Wczoraj skończyła mi się domena, wysyłaliście list od 2 listopada (nadaliście go 4), wczoraj dostałem informację, że koperta do mnie nie dotrze. Dlaczego? Nie wiem, pani z BOKu nie wie, nikt nie wie. Straciłem domenę, trochę przez własną głupotę, bo uwierzyłem, że jesteście poważną firmą i że traktujecie klientów poważnie. Przez telefon pani authkodu mi nie podała.

Człowiek uczy się na błędach. Dzisiaj wiem, że wchodzenie w jakiekolwiek
Pobierz Kriter - @nazwapl: jest super. Wczoraj skończyła mi się domena, wysyłaliście list od ...
źródło: comment_1668583596RiGuAfeOJr9vCkLgPzMrSi.jpg
@Kriter: List został nadany 4.11.2022, już po zweryfikowaniu danych z otrzymanego przez nas wniosku. Dział Obsługi Klienta podchodzi do każdego takiego zgłoszenia indywidualnie, zawsze informując Abonenta o ewentualnych niezgodnościach w danych adresowych lub personalnych (e-mailowo lub telefonicznie).

Adres, na który został wysłany kod authinfo można łatwo sprawdzić w Panelu klienta w zakładce Zarządzanie usługami -> Dane Abonenta.

Prosimy o kontakt w wiadomości prywatnej chociażby podając nr przesyłki. Na tej podstawie będziemy
@nazwapl: posłuchaj. To nie działa tak, że coś mi nie wyszło to się przyszedłem popłakać na wykop. Ok? Wczoraj wisiałem na telefonie ponad 20 minut. Wiesz co usłyszałem? Nic się nie da zrobić, koperta z kodami została wysłana, nie umiemy powiedzieć, dlaczego do pana nie dotarła.

Próbowałem, prosiłem, cisnąłem. Nie, nie podamy przez telefon, nie, nie podamy mailem, nic nie podamy. Było w kopercie a teraz gdzieś sobie lata po Polsce.
Chcemy wyjaśnić zaistniałą sytuację, ewentualnie powtórnie przesłać kod na prawidłowy adres. Nie chcemy pozostawiać tutaj niedomówień. Zweryfikuj proszę swój adres w Panelu Klienta w Danych Abonenta. Często problemem są brakujące dane; na przykład błędny numer mieszkania / brak tego numeru, bądź literówka w adresie (13 zamiast 13A itd). Takie błędy przez pocztę są niestety traktowane jako przesłanka do niedostarczenia listu, a gdyby mówić o korespondencji mailowej - taka literówka również nie pozwoli