Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Kurde, no już ledwo daję radę w firmie, w której pracuję.

Małe korpo, około 200 pracowników, firma z filiami na całym świecie. Znana ze słabego socjalu i niskich wypłat.
Pracuję jako specjalista, beze mnie i mojego działu firma by nie pracowała.
I teraz zaczyna się cyrk.
Od 2 lat nie dostałem podwyżki, nie licząc śmiesznego bonusu wypłacanego co miesiąc za "awans".
Pracuję na zleceniu, bo "przecież tobie i firmie się to opłaca" i muszę kombinować, żeby uzyskać status ucznia.
Nie mam żadnych benefitów, oprócz zagwarantowanych dni wolnych.
Zarabiam 3/5 tego, co osoby na tym samym stanowisku w innych firmach, które jednocześnie pracują na UoP z szerokim wachlarzem benefitów.

Mój przełożony jednak uważa, że skoro zarabiam "więcej niż on na moim miejscu 4 lata temu", to nie powinienem narzekać. "No i zarabiasz więcej niż 3/4 firmy."
Takie jest podejście jego oraz dyrekcji.

Czuję się niedoceniony, rozliczany z obowiązków, które powinienem mieć w dupie, daję z siebie 150%, często wykładam sam siano na jakieś zakupy (imprezy, uber, obiady, itp.),a jedyne co dostaję w zamian to nawet nie gratulacje i podziękowania za solidną pracę, ale uwagi "że się nie rozwijam, że kasa leży i czeka i trzeba tylko #!$%@?ć jeszcze więcej, a i ogólnie to mam zajebiste warunki".

Ehh, mam dosyć tego januszexa, gdyby nie fajni współpracownicy to już dawno rzuciłbym kwitem.
Ale teraz postanowiłem, że zbiorę wszystkie swoje uwagi, przedstawię swój punkt widzenia i powiem czego oczekuję, jeśli chcą mnie dalej w tym kołchozie trzymać.

Musiałem się wyżalić.

#pracbaza
#januszex
#zalezie

---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #63757d1e3b9369737a5f4f8f
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: LeVentLeCri
Przekaż darowiznę
  • 17
Pracuję na zleceniu, bo "przecież tobie i firmie się to opłaca"