Wpis z mikrobloga

Mireczki,
Kompletnie nie znam się na konsolach. Chcę kupić chrześnicy pod choinkę jakąś konsolę, dla niej ważny przede wszystkim jest moduł z kamerą gdzie można grać w gry jak beat saber etc.
I w takim wypadku jaką konsolę zaatakować? Xbox czy Ps? I czy da się kupić już taki zestaw gotowy czy trzeba składać? Jej ulubiona gra to just dance, cena nie gra za bardzo roli byle było to dobre i dostępne :ddd
#pytanie #ps3 #konsole #gry #komputery #zakupy #ps4 #xbox
  • 10
Oculus Quest 2


@StaryZielony: Chyba nie ma na to tej giereczki Just Dance ? To dosyć ważne

Hmm.. Wiecie kiedyś miałem xboxa 360 i tam były takie gry rodzinne właśnie, jakieś skok w dal, rzucanie kręglami i szło rywalizować z drugą osobą. Bardzo jej się to spodobało, ona ma 8 lat.
Czyli w tym wypadku chyba dalej potrzebuje konsole czy raczej nie?

@BorysKafarov:
@ImNewHere Oculus nie ma Just Dance. Do tego jest potrzebna kamera. Jeżeli chcesz też grać w Beat Saber to wtedy do konsoli dodatkowo musisz dokupić zestaw VR. PS miała jakiś zestaw VR, średni ale chyba jak na cenę to ujdzie.
@ImNewHere: just dance nie jest grą VR, Beat saber jest. Nie pograsz w niego bez zestawu VR. Xbox nie ma żadnego VR, Playstation ma PSVR i ma wyjść PSVR2 do PS5. Poza tym tak jak mówiłem, albo standalone typu Oculus albo VR do komputera typu Vive, Index

Nie wiem jak to Just Dance działa teraz, kiedyś to był kinect na xboxa i move na playstation. Teraz to gugle mówi że się
@ImNewHere: to chyba najlepiej będzie jak kupisz switcha bo z tego co widziałem to chyba just dance jest na niego (i można używać joyconow czyli tych kontrolerów od switcha zamiast telefonu z apką) i są też jakieś tam inne "ruchowe" gry wykorzystujace joy cony, jakieś popierdółki z Mario ale zawsze coś

Ale to musisz sobie temat obadać dokładniej