Wpis z mikrobloga

#netflix #netflixpl niezły burdel w tym Netflixie, zwracam się do supportu z problemem, typ ma problem że napisałem do supportu, chcę złożyć skargę, bo typ plecie kocopoły i natrafiam na taką oto perełkę. Składasz skargę, nie masz jak tego zweryfikować, nie dowiesz się nawet jak skarga została rozstrzygnięta. W sumie nie wiadomo czy skarga nawet została złożona...
TurboKeleth - #netflix #netflixpl niezły burdel w tym Netflixie, zwracam się do suppo...

źródło: comment_1669829656BdsXSWsKK7OkSrvuXCnKYF.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
@TurboKeleth: jesteś świadomy, że oni piszą według wytycznych? Jeśli według Ciebie pisał kocopoły to albo jest wina wymienionych wytycznych lub twojego błędu/ odmowy kooperacji. Co zaś się tyczy sprawdzania to o ile pamiętam w call center zrobione jest to w ten sposób, że każda słaba ankieta po kontakcie jest rozpatrywana i ci ludzie są tego świadomi. Bardzo chętnie zobaczyłbym resztę rozmowy :)
  • Odpowiedz
@TurboKeleth: Każda firma ma swoją politykę przyjmowania skarg i agent tego nie przeskoczy. W netfliku nie pracowałam więc nie wiem jak to u nich dokładnie działa, ale mogę podejrzewać, że czat jest zapisywany, tak że jeśli skontaktujesz się z nimi ponownie, to będzie on widoczny dla innego agenta. Transkrypcja czatu jest wystarczającym dowodem na to, że skarga została złożona. Podejrzewam, że jest sposób oznaczenia takiej rozmowy jako complaint i wtedy inny
  • Odpowiedz