Wpis z mikrobloga

Na święta pod choinkę planuje sobie kupić detektor. Jestem totalnie zielony i szukam jakieś rady co kupić. Budżet dość elastyczny. Co byście mi polecili? Najbardziej mnie przekonuje rutus atrex ze względu na polskie menu, ale chciałbym usłyszeć opinie kogoś kto nie jeden detektor miał w rękach i niekoniecznie na tym zarabia #wykrywaczmetalu
  • 10
@Inncognito: Gdzie chcesz chodzić? Pole, las, plaża czy woda. Czego chcesz szukać(dużych czy mniejszych przedmiotów). Miałem kruzera, garreta by zostać już do końca przy rutusie(argo ne ->atrex) Miałem też deusa w rękach i bardzo fajny, lekki i kompaktowy sprzęt, ale jednak bardziej przekonuje mnie atrex. Niech nie będzie dla ciebie wyznacznikiem język menu, bo to jest raptem kilkanaście definicji. To nie książka ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Tak
@Karier: Najprawdopodobniej pola i lasy na plaże może tez się wybiorę. Budżet od 1000 złotych (jeśli za te pieniądze można coś sensownego kupić) do 4000 złotych w porywach do 5 jeśli będzie trzeba tyle zapłacić. Trochę mnie utwierdziłeś w artrexie, wydaje mi się że jest wart 3000 złotych i w tych pieniądzach nic lepszego się nie kupi. Co możesz powiedzieć o nokcie? Spotkałem się z opinią że jest przereklamowany
@Inncognito: Zależy co chcesz xd do lasu w sensownej kasie to atrex, w trybie mieszanym czyli statyka i dynamika jest kosa, jeśli jakieś pola, łąki i szukanie drobnych rzeczy to atrex też ta rade ale jest ciężki, wtedy lepiej może deus 1 albo coś z stajni minelaba? Co do widy to Ci nic nie doradze. Ja mam atrexa to wiadomo że spaczony jestem, ale większość posiadaczy atrexa zadowolona jak za tą
@Inncognito: Kupiłem kruzera w ciemno i oddałem po 2 dniach. Mega hałaśliwy i wzbudzający się (w porównaniu do rutusów) A od audio bolała mnie głowa. Jeśli nie przeszkadzają ci bolączki atrexa czyli brak składanej sztycy i duża waga, a do tego jego dzwieki ci sie podobaja to nie znajdziesz nic lepszezgo w tej cenie. Ewentualnie legenda z nokty
@Inncognito: z Minelab mogę polecić