Wpis z mikrobloga

@Arhkoe: Nie, Apple gwarancję liczy od daty aktywacji, czyli pierwszego uruchomienia urządzenia. Możesz ją podejrzeć w ustawieniach. Chyba że rok gwarancji od Apple minął i wysyłasz słuchawki na rękojmie, wtedy powinieneś mieć dowód zakupu.
@Arhkoe: Najlepiej idź do Cortland (iSpot unikaj) i oddaj im słuchawki na akcje serwisowa AirPods Pro. Oni zbiorą sobie numery seryjne i powiedzą Ci, czy słuchawki faktycznie kwalifikują się do naprawy. Jeśli tak to oddajesz case ładujący z słuchawkami w środku i wybierasz opcje odbioru - osobiście lub kurier na ich koszt. Do 2-3 tygodni będziesz miał już nowe słuchawki (o ile kwalifikują się do akcji serwisowej).
@Arhkoe: idź do autoryzowanego typu iSpot, cortland, nie musisz mieć paragonu, sprawdzają nr seryjny i wszystkie dane kiedy została zakupione już maja. Powiesz ze z programu naprawczego, dostaniesz pokwitowanie przyjęcia do diagnostyki, jak wyjdzie ze maja defekt dostaniesz nowe (tylko słuchawki, etui nie obejmuje). W sierpniu robiłem ze swoimi to (kupione w 2019 jakoś) i bez problemu, o żaden dowód zakupu nie pytali. Jedynie może być tak ze jak nie zdiagnozują
@Arhkoe: @surma:
W salonach nie są w stanie stwierdzić kiedy słuchawki zostały kupione. One nie aktywują się jak telefon.
Na checkcoverage.apple.com data zakupu pokaże że nie jest podana.

Jak kupisz słuchawki z apple.com to data będzie tam widnieć w systemie dla tego potrzebują dowodu zakupu do stwierdzenia daty.

iDream to autoryzowany serwis.

Na https://locate.apple.com/pl/pl/
Możesz sprawdzić jaki serwis masz najbliżej.

Możesz też to zgłosić i je wysłać.
Pamiętaj że program