Wpis z mikrobloga

@ksiak: Widzę jeżdżąc w nocy i nie stanowi to takiego problemu, gdy ma się prawidłowy wzrok :) Wiem że to może przeszkadzać, ale bez przesady - okulista, który dobierze właściwe okulary pomoże
  • Odpowiedz
Widzę jeżdżąc w nocy i nie stanowi to takiego problemu, gdy ma się prawidłowy wzrok :) Wiem że to może przeszkadzać, ale bez przesady - okulista, który dobierze właściwe okulary pomoże


@Filipiak20: dobry dowcip, naprawdę.
  • Odpowiedz
@RedBaron: Podziękuj producentom (którzy nie ma szans żeby nie wiedzieli o problemie) i policji która wsadzi ci 1k mandatu za obryske przy parkowaniu ale ma totalnie gdzies:swiatla w kosmosie, tragiczny ogólny stan pojazdu, lyse opony, przyciemniane szyby z przodu czy tłumik jak rynnę xd
  • Odpowiedz
@Wojciech_Skupien a weź. Na każdych światłach to samo. Najgorzej że w niskim i wąskim aucie jak moje świeci ci tak z obu stron prosto w ryj i to wcale bie musi być ducato, bo jakieś range rovery mają tak samo wysoko ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@Wojciech_Skupien: nie fotochromy są rozwiązaniem, a nauka kierowców do czego służy regulacja wysokości świateł.
i to nie tylko busiarzy, ale wszystkich. Druga sprawa jeśli kierowca jest zbyt tępy żeby włożyć żarówkę w odpowiedniej pozycji to niech jedzie do warsztatu i zapłaci.
  • Odpowiedz
@RedBaron: To nie kwestia homologacji, bo prawidłowo ustawione światła w ducato spełniają warunki techniczne w 100%. problemem jest ładunek i tłumoki ktore nie wiedzą do czego służy pokrętło regulacji. Obniżenie regulacji w najniższą pozycje rozwiązuje problem, ale uwaga - tylko do dmc pojazdu. jeśli jedzie przeładowany to już niestety nie, ale to problem kierowcy nie homologacji.
  • Odpowiedz