Aktywne Wpisy
Lesny_Boruta +368
Poszedlem sobie na foodtrucki ze znajomymi w #czestochowa Patrzę, kamper "Woki Tłoki" sprzedaje sajgonki po 4zł - mówię wezmę ze 2 na przegryzkę. Niby człowie wiedzioł, ale się łudził. Pytam z czym - z warzywami. Myślę dobra, przeżyję, za tę cenę w foodtrucku to się mięsa nie spodziewałem. Pan mówi 9zł. - bo talerzyk ze zdjęcia złotówkę. Pyta czy sos słodkie chili chcę. 3zł xD. Razem 12zł. Ale jedno podziwiam, jaka to
DontDoThis +82
Drodzy parafianie, czy istnieje sposob dodania komponentu do wielu zaznaczonych static meshes umieszczonych na mapie? Mam + 1000 static meshes i chcialbym do kazdego z nich dodac komponent. Da sie to zrobic recznie ale to zajmuje duzo czasu i jest glupim rozwiazaniem bo moze zechce wprowadzic tam jakies zmiany. Gdy zaznacze wiecej niz jeden mesh to przycisk Add Component znika. Pomyslalem wiec ze moze zrobie sobie editor utility widget ale "Add Component By Class" tez nie dziala. Co poradzic? Jak zyc? Nie chce tworzyc blueprinta i zamieniac moich meshy juz umiessczonych na mapie. Chce tylko dodac jeden komponent (Sound Cue) do kazdego mesha na mapie i tyle.
#unrealengine #ue4
Mam np. 100 puszek po sardynkach umieszczonych na mapie i kazda puszka ma dostac zestaw dzwiekow, ale nie zawsze takich
Jeśli chcesz dzwięk dodawać do wielu różnych obiektów, to mój sposób może okazać się problematyczny. Ale