Wpis z mikrobloga

Szczesc Boze

Drodzy parafianie, czy istnieje sposob dodania komponentu do wielu zaznaczonych static meshes umieszczonych na mapie? Mam + 1000 static meshes i chcialbym do kazdego z nich dodac komponent. Da sie to zrobic recznie ale to zajmuje duzo czasu i jest glupim rozwiazaniem bo moze zechce wprowadzic tam jakies zmiany. Gdy zaznacze wiecej niz jeden mesh to przycisk Add Component znika. Pomyslalem wiec ze moze zrobie sobie editor utility widget ale "Add Component By Class" tez nie dziala. Co poradzic? Jak zyc? Nie chce tworzyc blueprinta i zamieniac moich meshy juz umiessczonych na mapie. Chce tylko dodac jeden komponent (Sound Cue) do kazdego mesha na mapie i tyle.

#unrealengine #ue4
Cumpelnastodwa - Szczesc Boze

Drodzy parafianie, czy istnieje sposob dodania kompo...

źródło: comment_1670608218eZFNIyhQzOpAfqBLTytWfq.jpg

Pobierz
  • 7
@LoneRanger: Czesc. Bardzo dziekuje za odpowiedz. Twoje rozwiazanie byloby wlasciwe ale ja nie chce dodac komponentu w "runtime" tylko bezposrednio w edytorze i dlatego chcialem uzyc editor utility widget. Chce napisac takie jakby makro, ktore bedzie wybieralo aktorow na mapie i klikalo ten przycisk (chyba niebieski bo jestem daltonista) "Add Component".

Mam np. 100 puszek po sardynkach umieszczonych na mapie i kazda puszka ma dostac zestaw dzwiekow, ale nie zawsze takich
@Cumpelnastodwa: Okej, udało mi się to rozgryźć, choć wcześniej nawet nie wiedziałem, że coś takiego jak Editor Utility istnieje. Nie udało mi się z Add Component by Class, nie udało mi się nawet zrobić Print String. Ale działała np. zmiana pozycji mesha. Ja do swojego przykładu użyłem efektów Niagara ale z dzwiekiem powinno być identycznie.
Jeśli chcesz dzwięk dodawać do wielu różnych obiektów, to mój sposób może okazać się problematyczny. Ale
LoneRanger - @Cumpelnastodwa: Okej, udało mi się to rozgryźć, choć wcześniej nawet ni...

źródło: comment_1670712331ZXtNwzwMAJdiSYaXeFddLF.jpg

Pobierz