@Trollsky: W sumie jeszcze nie wiem. Właśnie... Może coś doradzisz. W styczniu wyjeżdżam z Krety i docelowo będę jechał do Malezji. Ale pierwsze kilka miesięcy od stycznia do pewnie kwietnia będę jechał przez Bałkany. Albania, Chorwacja, Serbia, Bułgaria etc. W Albanii jest wymóg opon zimowych lub całorocznych z oznaczeniem m+t. Myślę że muszę kupić coś uniwersalnego co sprawdzi się w zimie jak i w górach jak i latem. Podróż potrwa pewnie
@asdfghjkl: nie wiem czy nie kupiłbym BFGoodrich All Terrain T/A KO2 , słyszałem tez ze Cooper Discoverer S/T MAXX dobrze sie sprawdza na takich długich trasach gdzie jest i czarne i szutr.
@Ciortas: Ja nakładałem wałkiem. Powierzchnia zmatowiona szlifierką oscylacyjna i papierem o gradacji 40. Następnie dokładnie wyczyścić z pyłu i odtłuścic. Wałki zamawiałem z włoskiego Amazona takie: https://www.amazon.de/-/en/Texture-Rollers-Creating-Structural-Effects/dp/B08BWVB8DB z niemieckiego nie chcieli wysyłać na Kretę. Samego raptora kupiłem na niemieckim Amazonie. Dwa galony w sumie.
@Ciortas: Najlepiej podobno nakładać natryskiem pod warunkiem że masz kompresor i jakieś doświadczenie z tym. Ale rezultaty wałkiem moim zdaniem są zadowalające. Na początku miałem pomysł że oddam do lakiernika ale krzyknęli 1500eur za malowanie i sprawiali wrażenie że pierwszy raz widzą taki preparat na oczy i w sumie nie wiedzą wiele więcej ode mnie więc postanowiłem zrobić to sam.
@Ciortas: Nie wiem co tam będziesz chciał malować, ale jeśli to duże auto to polecam kupić nie 10 wałków a z 20. Raptor dość szybko gęstnieje a te walki mają bardzo porowatą strukturę i w pewnym momencie zaczyna wyrywać kawałki wałka. Prace też podziel sobie tak aby element pomalować w miarę szybko. Raptora najlepiej urabiaj tak żeby mieć go nie więcej niż 400ml na raz.
Wpis z mikrobloga
Skopiuj link
Skopiuj link