Wpis z mikrobloga

Opinia fana uniwersum i gracza z +600h w Wiedźminie 3 na różnych platformach.
Przeszedłem nowego głównego questa i polatałem po mapie.

Tldr:
Jest ok, ale bez rewelacji.
Sporo rzeczy poprawili/dodali, trochę popsuli, a części niestety nie zmienili.

+ Nowe questy z pomysłem i więcej niż jednym zakończeniem
+ Możliwość zatrzymania gry w cutscenkach
+ To jednak tylko darmowy update, a zawartości sporo.

- Brak sortowania/wyszukiwania książek i postaci
- Brak szybkiej podróży do znaczników z dowolnego miejsca
- Przesuniecie kamery ze środka na bok
- Brak pełnego doświadczenia
- Spadki wydajności nawet bez nowych bajerów graficznych
- W czasie walki dalej nie wejdziesz wyżej, nie skoczysz, tylko przewroty.
- W dalszym ciągu są błędy z podświetlaniem zmysłem już wcześniej przeszukanych skrzyń i paczek, nawet w nowym zadaniu.
- Błędy w nowych zadaniach (np. brak opisu schematów przy popupach o nowym ekwipunku, opis jest tylko przy mieczach)
- Nowe przedmioty są na niski level i się nie skalują więc są bezużyteczne dla kogoś, kto już przeszedł grę.
- Brak możliwości powrotu do nowej lokalizacji, to znaczy, że jak coś się pominie to trzeba wczytywać poprzedni zapis
- W dalszym ciągu brak zbierania ziół z konia

#wiedzmin3 #wiedzmin #witcher #witcher3 #gry #ps4 #ps5
  • 24
@Sybicjusz098 są.
Predefiniowane ustawienia kamery w czasie eksploracji: domyślne/blisko
Predefiniowane ustawienia kamery w walce: domyślne/blisko
J.w. w czasie jazdy konno: domyślne/blisko
Auto wyśrodkowanie kamery wylaczone/włączone

Zadne z nich nie zmienia tego nowego przesunięcia
@Ziutek_Grabaz: Z jakimiś randomowymi przeciwnikami, gdzie możesz zająć pozycję i ich striggerować tak. Natomiast przy jakichś bossach jest to raczej tak pomyślane, że tworzy się swego rodzaju arena. No i możliwość wskoczenia na coś w czasie walki mogłaby ją psuć i doprowadzać do sytuacji, gdzie przeciwnik nie może Cię zaatakować, ale dalej jest striggerowany, bo znajdujesz się w obszarze walki.

- Brak szybkiej podróży do znaczników z dowolnego miejsca

To zresztą
@Jan_K z randomami w obszarze "areny" też to nie działa.
W każdej innej grze z szybką podróżą jest to rozwiązane. Wystarczy to wyłączyć w czasie misji fabularnych.
Tak. Dostajesz wtedy 1-3 punkty expa
W każdej innej grze z szybką podróżą jest to rozwiązane. Wystarczy to wyłączyć w czasie misji fabularnych.


@Ziutek_Grabaz: Owszem, ale mieli inne założenia przy tworzeniu gry i dzięki temu mogli na takiej drodze powrotnej umieścić coś spoza misji fabularnej, ale wartego zobaczenia, czy nawet obligatoryjnego.

Powrót z dowolnego miejsca czy skakanie w walce, to nie są rzeczy, które ogólnie trudno zrobić, natomiast jak już się tworzyło grę z takimi założeniami, to
- W dalszym ciągu brak zbierania ziół z konia

- Brak szybkiej podróży do znaczników z dowolnego miejsca

@Ziutek_Grabaz: ty chcesz grę czy samograja co się sam przechodzi?

Bo zbieranie ziół z konia to jest absurd.
A nadmiar teleportów zabiłby kompletnie eksplorację świata .

- W czasie walki dalej nie wejdziesz wyżej, nie skoczysz, tylko przewroty.

To już duże naruszenie mechanik w grze które mogłby zakończyć się jednym dużym bagnem bugów