Wpis z mikrobloga

#programowanie #it
Hej, niedługo będę miał okazję aplikować do firmy na której mi zależy jako Tester manualny. Jeśli chodzi o mnie to jestem na pierwszym roku informatyki i mam jakąś podstawową wiedzie z zakresu programowania za sobą (za 2 miesiące będę mieć Microsoftowy certyfikat z C# i SQL) ale chciałbym wcześniej zacząć ogarniać coś co mogło by być przydatne i podniosło by moja atrakcyjność w aplikowaniu. Myślałem nad tym żeby zrobić jakiś certyfikat z ITSQB i ćwiczyć pisanie scenariuszy testowych. Mirku i mirabelki z IT polecicie mi co jeszcze robić? I gdzie zrobić ITSQB żeby ten certyfikat miał jakąś większą wartość. Z góry za odpowiedzi :D
  • 12
@walk_man
Studiuje na prywatnej uczelni w Krakowie która współpracuje z Microsoftem, tam pod koniec każdego przedmiotu z którego możesz uzyskać taki certyfikat np. C# SQL Java Excel Word itp. Na przykład mam taki przedmiot jak Bazy danych i ja koniec przystępujemy do egzaminu końcowego (Microsoftowego) na podstawie wyników z tego wykładowca zalicza od 50% i wystawia ocenę a dodatkowo jak uzyskasz co najmniej 70% to możesz uzyskać z tego certyfikat
@powaznyczlowiek właśnie szukam jakiegoś punktu zaczepienia w IT na razie pracuje na słuchawce w banku ale no lepiej pracować wcześniej jako Tester manualny niż nie pracować wcale. Chciałbym chociaż dostać się na jakiś staż czy coś
@powaznyczlowiek jasne, chętnie słucham opinii bardziej doświadczonych ale no wiesz to jest taka sytuacja że serio nie wiadomo xd mogę zostać nawet transgenderowym użytkownikiem onlyfans za 3 lata

Ale wracając do pierwszego pytania, gdybym chciał zrobić sb kurs ITSQB albo jaki kolwiek inny to gdzie tego szukać? Czy każdy kurs to gówno
@maciexss10: używasz tagu #programowanie i studiujesz informatykę więc zakładam, że planujesz jednak programować a nie zmieniać płeć i sypać hajs na gołe dupy - przy czym personalnie nie mam z tym żadnego problemu ʕʔ