Aktywne Wpisy
giorgioflojdini +20
makamele +11
Wielu wykopków dostało sraczki w poprzednim wątku, więc wyjaśnie jeszcze raz
Kto po studiach wszedł na rynek pracy do korpo w latach 2012/2015 ten wygrał życie
Nie rozważam tutaj osób bez wykształcenia - choć takie osoby miały możliwość na drastyczną poprawe jakosci zycia po wyjezdzie na zachod (teraz ten skok jest ledwo zauwazalny)
To chyba jasne, ze taki korpoludek w pierwszej pracy ma gówno i nie ma mowy o kupnie mieszkania. Musi
Kto po studiach wszedł na rynek pracy do korpo w latach 2012/2015 ten wygrał życie
Nie rozważam tutaj osób bez wykształcenia - choć takie osoby miały możliwość na drastyczną poprawe jakosci zycia po wyjezdzie na zachod (teraz ten skok jest ledwo zauwazalny)
To chyba jasne, ze taki korpoludek w pierwszej pracy ma gówno i nie ma mowy o kupnie mieszkania. Musi
W zeszły piątek kupiłem mamie smartwatch (Garmin vivoactive 4) stacjonarnie w sklepie RTV Euro AGD. Niestety mama stwierdziła, że kolory wyświetlacza są tragiczne, a na dodatek bez okularów ma problem z odczytaniem z niego danych i stwierdziła że wymieni na inny model/odda.
Zegarek został sparowany z telefonem, następnie po ocenie sytuacji przez mamę rozłączony w aplikacji i zresetowany do ustawień fabrycznych, zerwana została również z niego folia (na folii były napisy uniemożliwiające ocenę jakości wyświetlacza).
Przy próbie zwrotu sklep stwierdził że przedmiot został skonfigurowany- przez co posiada ślady użytkowania i nie mogą go przyjąć. Czy jest szansa na zwrot tego produktu? Na ekspozycji zegarek również był wyłączony i nie było możliwości ocenić jego wyświetlacza. Czy można coś w tej sytuacji zrobić?
Z regulaminu, który napisany jest w sposób bardzo ogólny niewiele wynika i zasadniczo każdy przedmiot można dodać do wyjątków.
#zakupy #reklamacja #euroagd #garmin
https://www.euro.com.pl/cms/zakupy-bez-obaw.bhtml
i jeszcze:
Jasno masz napisane co musi być aby towar był zwracalny. Nie masz folii zabezpieczających = nie nie możesz zwrócić, proste.